неділя, 24 червня 2012 р.

Веселкова листівка

У багатьох культурах веселка (райдуга) наділена особливим змістом і символікою. Ось що знайшла в інтернеті:
Радуга символизирует преображение, небесную славу, трон бога Неба, встречу Неба с Землей, мост или границу между мирами. Во многих культурах она являлась знаком бесконечного милосердия Бога и его любви к людям.
В христианстве радуга символизировала прощение, пакт между Богом и человеком, знак того, что с этого момента больше не будет всемирного потопа. 
В славянских мифах и легендах радугу считали волшебным небесным мостом, перекинутым с неба на землю, дорогой, по которой ангелы сходят с небес набирать воду из рек. Эту воду они наливают в облака и оттуда она падает живительным дождем. 
Американские индейцы отождествляют радугу с лестницей, по которой можно подняться в иной мир. У инков радуга связывалась со священным Солнцем, и правители инков носили ее изображение на своих гербах и эмблемах.
В Китае радуга — небесный дракон, союз Неба и Земли, знак объединения инь и ян.

В Древней Индии радуга — это лук Индры, бога-громовержца; кроме того, в индуизме и в буддизме «радужное тело» — это высшее йогическое состояние, достижимое в царстве сансары...
Задумалася мені така філософська листівка))), надихнула на яку  цікава картина. Спочатку картинка була копією оригіналу, але після використання райдужних сердечок моїми зусиллями появилися на ній двоє... Ось так і вийшло, що  у кожного - свій шлях, а у двох люблячих людей він (шлях) спільний...

Листівка має розмір 12,5х12,5 см.
Делегую її на цукерку-конкурс від Аліси - дуже мені хочеться почитати "Ветер.Ножницы. Бумага")))
***
А вчора ми сім"єю погуляли у фан-зоні ЄВРО-2012 у Києві. Сподобалося усім))), особливу Владу бігати за велетенським зайчиком))), мамі(мені) - за Владом, а тату - за нами обома з фотоапаратом)))))
А ввечері ми святкували татовий День народження з нагоди якого напередодні у мене створився такий тортик :) На фотосесію тортика часу не було, тому для історії маю лише таку світлину:

Висота цифри 3 (то не букви "З")))) 25см, ширина нижньої частини 19 см. Це мій перший досвід роботи з мастикою, мабуть, і останній))) - усім шкода було  розрізати торта, хоча, як на мене, не такий він вже суперовий :)  Квіточки малювала солодкими олівцями. Ось так ;)

Наступного разу похвалюся, що я отримала від дівчат за минулі 3 тижні.
Дякую усім, хто дочитав-додивися до кінця ;)

30 коментарів:

  1. Такая классная открыточка! Я очень люблю радугу! И у тебя чудесно получилась радужная тема! Стильно! И парочка очень кстати, смотрю картину (оригинал) и уже мне в ней чего-то не хватает... пустыннно. Парочка - это хорошая находка. Алиночка, спасибо, что участвуешь в моем конкурсе! Конечно же, желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! я теж люблю радугу - і справжню, і її відтворення :) От тільки думаю, чому це люди з нетрадиційною орієнтацією обрали собі саме райдужний прапор???

      Видалити
    2. забыла написать прошлый раз как мне тотик понравился :) дажу сладенького захотелось! Папу вашего поздравляю! И я тебе там письмо на почту отправляла. Ты получила? А по поводу людей с нетрадиционной ориентацией даже не знаю, сама когда-то жутко удивилась :)))

      Видалити
    3. Аліночка, ти мені з веселкою і людьми з нетрадиційною орієнтацією нагадала кумедну історію ))) коли я була на екскурсіїв Амстердамі один з нашої групи хлопака купив собі таку парасольку велику з кольорами веселки...і потім доооовго пояснював голландському мену що він нормальної орієнтації, просто парасолька файна ))) бо той мен ходив за нами півдня ))

      Видалити
  2. Листівка яскрава і позитивна!!! Тортик і мені було б шкода різати))) А тата вашого вітаємо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, дякуємо за вітання!!!
      Тортика таки довелося мені розрізати...

      Видалити
  3. Алінко, яка листівочка чудова!!! Тортик суперовий, треба постаратись і собі такий чоловікові зробити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Постарайся-постарайся ;)
      А листівка мені спочатку здавалася якоюсь дитячою творчістю))), але зараз на неї дивлюся по-іншому:)

      Видалити
  4. Привіт, Алінко!!!Як я люблю відкритки із сенсом-твоя відкритка саме така!!!Якби я сама не робила відкриток, то я б купляла б саме такі.
    Тортик твій мене теж вразив , особливо його висота-це справжній кулінарний шедевр, а ти -кулінарний майстер!Молодець!!!Впевнена, що Саша оцінив твої старання!

    Ви з Владиком маєте гарний вигляд!!!Так тримати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іринко!
      Тортик не дуже високий - у нього всього по 7 коржів, а 19 см то ширина цифри знизу ;) І я не кулінарний майстер, ти ж знаєш))))) Просто інколи хочеться чогось особливого...
      Ми з Владом дякуємо :)

      Видалити
  5. Листівочка супероа!!!!!Мені дуже сподобалась!!!!!
    І тортик класненький,так захотілось з чайком))))))Молодчинка!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іванко!
      Якраз попиваю чай з тортиком)))) Смачний, мушу визнати)))) - мастика надає якогось специфічного смаку.

      Видалити
  6. Листівка вийшла супер! Поважаю таких людей як ти, що не бояться в щось відоме додати часточку себе і свого бачення.
    Пи.Си. Вітаю вашого тата з днем народження!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую,Ганно!!!! Я от тільки думаю, якщо раптом художниця натрапить на мою листівку, чи не образиться бува на мене?

      Видалити
    2. А це вже її особистий таракан) Комусь подобається коли його роботи цінують і беруть за приклад. А хтось буде кричати - плагіат! Тут не вгадаєш...

      Видалити
  7. Аліно, вітання твоїй половинці!!! Листівка класна вийшла, і той пейзажик гарненько вписався, і сердечки! Молодчинка!
    P.S. Чи шедевр то на твою думку, чи ні (я про тортик), але у мене він викликав бажання чогось смачненько-домашнього зЇсти.... а вдома крім сухарів, домашня тільки я... і ніч надворі... тож буду споглядати твої 33 :-)

    ВідповістиВидалити
  8. P.S. Як я скучила за Києвом! Класно вам там, весело! І ви чудові :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино!!! На листівці багато є з твого зимового конверту (ага - я все пам"ятаю))) Однієї цифри вже немає... Я рідко печу щось - чоловік не дуже любить солодке, то доводиться мені все з"їдати - не пропадати ж добру!))) Тому і не печу:)
      А за Києвом я теж скучила, як би парадоксально це не звучало! За останні 2 роки це був другий мій візит на Майдан(перший був в кінці листопада пізно ввечері, тому його можна і не враховувати). Але скоро Влад стане ще більшим і ми будемо з ним мандрувати містом (без візочка). Отак :)

      Видалити
    2. О, так! Я вже й забула, що з маленькою дитиною нікуди й не виберешся... У нас тут діти в автокріслах ростуть, вони й не знають, що таке візочок :-)

      Видалити
  9. Вітаю вашого тата і вас разом з ним! Яка дата! Торт шикарний, ясно, що шкода було різати :) Листівка класнюча, така яскрава і зі змістом... Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко,дуже гарна листівка!Я її розглядала,розглядала й одразу навіть не помітила,що фон-з кольорів веселки:)І та парочка там-наче на своєму місці;-)
    Торт дуже класний! Знаючи з власного досвіду,як прикрашати торт мастикою,дивуюсь:як ти ту мастику так гарно намастикала:) на ті цифрові тортики?Це ж не так то й просто....Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) Так, фон з полосок, але в задумі була інша форма листівки, тому з одного боку полосочки такі криві))))

      Видалити
  11. Сонце, мені дуже сподобалась твоя листівка! СОнячна, тепла і радісна )) і дуже гарно ти сказала про те що в двої люблячих людей шлях спільний....так воно і є )))
    ВІтаємо вашого татка ))) щастя і радості вам всім ;)
    ну а торт це просто чудо!!! знаю як з тою мастикою тяжко, тому ріспект тобі;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, дякую!!!!Стільки приємного всього написала, що я аж почервоніла)))))

      Видалити
  12. Який смачненький тортик ы листівка така весела!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug