четвер, 14 червня 2012 р.

"Серденько моє..."

"Гуртом легше і батька бити" - каже українська приказка, а я кажу, що робити щось набагато цікавіше разом з однодумцями :) А якщо однодумець до всього ще й твоя рідна сестра...
Не сидиться мені у гостях без діла))) Надумали ми з Людмилою минулого тижня сердечок-пахнючок зробити (як те все відбувалося можна почитати у Людмили).  Здавалося, після равликів і ведмедиків сердечко зробити "раз плюнути", але щось воно мені "не пішло"((( Усі матеріали надала мені Людмила, бо ж я приїхала тільки зі своїми хатинками (Осінню Буковину вже вишила, до речі))) Тому я вже геть зовсім не нахабніла))), і моє сердечко получилося дуже скромненьке:
Шнурочок плетений гачком (це єдине, що я вмію робити цим інструментом))) і разом з мереживом пофарбований у каві. Процес пошиву-фарбування аналогічний, що й у ведмедів з равликами.
Сердечко у мене довго не затрималося, що дуже мене тішить!



15 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую, Іванко! У сердечок дуже класний аромат :)

      Видалити
  2. Так,хватить вже прибіднятися)))))-класне сердечко вийшло і саме ти мене навчила,як таке робиться,і сама я би його точно не робила...
    пс: тра було ще Ірину покликати ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой-ой, мона подумать)))
      Так, з Іриною було б взагалі-взагалі класно, але ж ми вночі бавилися тим возюканням...

      Видалити
    2. Я б заради такого вночі б прибігла б до вас.Класне сердечко-надіюсь,ти мені,Алінко,теж розкриєш всі секрети виготовлення таких речей?

      Видалити
    3. Ну, значить, наступного разу нічного витворяння ми тобі маякнемо ;)

      Видалити
  3. І я вмію лише плети шнурочок)))) дуже красиві сердечка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Мар"яно!!! Я дуже хочу вміти плести гачком (амігурумі)))), треба вчитися :)

      Видалити
  4. Гарнюнє!!! Показуй вже вишивки і не пропадай - сумно без тебе!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Не покажу, бо треба чекати, поки осінь почнеться - а раптом пощастить відвідати осінню Буковину! ;)

      Видалити
  5. Ой-ой-ой! Дуже вже ти прискіпуєшся до свого сердечка! Гарно ж вийшло! Я теж гачком не вмію плести (тільки канатики)...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за підтримку :) Треба вчитися плести гачком...

      Видалити
  6. не треба придумувати ;) сердечко просто фантастичне!!! і зроблено в суперовій компанії і з чудовим настроєм )))

    ВідповістиВидалити
  7. Ну все. Дражняться, дражняться :)) я теж зроблю таке. І інше. І ще купку :)) Три купки... Ну добре, півтори я - півтори Зірка :)))

    ВідповістиВидалити
  8. Очень даже милое сердечко получилось!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug