неділя, 10 червня 2012 р.

Маки Полісся

Серед літніх мотивів серії "Мальовнича Україна" ТМ "Леді" я не просто так обрала саме "Маки Полісся"  - по квітковому гороскопу я мак :) Та й квітка ця мені завжди подобалася і подобається - колюча і ніжна водночас, проста та вишукана...
Скориставшись  днями сонячною погодою та можливістю знайти справжні польові маки, влаштувала хатинці фотосесію (саму ж хатинку вишила ще весною - вона чекала цієї фотосесії не менше за мене))):
 Рамка, як і в попередньої (весняної) хатинки тимчасова.
Наразі в процесі "Осіння Буковина"...
І наостанок - мак Волині ;)

23 коментарі:

  1. Фантачтична вишивка, нагадує мені дитячі казки мого дитинства. Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Мені теж, коли дивлюся на хатку, хочеться сказати "Жили-були дід і баба..." :)

      Видалити
  2. Аліночка,яка краса!! така справжня, уркаїнська, колорита хатинка!
    фантастично красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, дякую!!! Я вже думаю, може всі хатинки вишити з цієї серії? :)

      Видалити
  3. Супер,мені теж дуже сподобалась така украінська хатиночка)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іванко! Мені дуже хочеться хоч трошки пожити в такій, але то треба довго пошукати таку екзотику...

      Видалити
  4. Яка краса, так чудово все зійшлось на фото і вишивка і маки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Там ще й горщики маленькі прилаштувалися)))

      Видалити
  5. Гарні ці хатинки і ти влаштовуєш для них цікаві фотосесії;-)...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) Не менш цікавим був процес фотографування і спостерігання за реакцією перехожих %)

      Видалити
  6. Алина, маки на вышивке как настоящие:) красивая хатка, пронзительно летняя!

    ВідповістиВидалити
  7. Краса! Дуже гарно! А маки так пасують до Марікітиків :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля! Та я вже думала, що то у мене якийсь маніакальний здвиг - у маках бачити бедриків... А ти мене заспокоїла)))

      Видалити
  8. картинка як намальована!! немовірна краса!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Мар"яно! Мені дуже подобається, що вишивати ці хатинки - суцільне задоволення - і не довго, і цікаво ;)

      Видалити
  9. Гарна хатинка, Аліно! Теж люблю такі мотиви з хатинками (маки до речі теж). І польові маки - краса, у нас вони декоративні, сантиметрів 20 в діаметрі (я кажу чонобильські), але теж приваблюють око :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого - 20 см!!! Це ж справжні тарілки, а не маки))) Шкода, що я таких не зустріла на своєму шляху...

      Видалити
  10. В моїх планах теж ці хаткі. Але коли я до них доберусь...Мабуть вже в наступному році)))

    ВідповістиВидалити
  11. Красивый домик. Мне нравятся такие чистые украинские мотивы.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug