пʼятниця, 8 червня 2012 р.

Ведмедики-кумедики :)

Ось і промайнув перший тиждень літа... 
У нас літо почалося по-справжньому (хоча погода зовсім не літня!)- ми поїхали до бабусі))), але  не до моєї, а до Владикової - до моєї мами. А це означає, що я нарешті зустрілася зі своїми сестричками!!! І заради такої визначної події  за день до від"їзду з Києва "народилися" у мене такі ведмедики, яких тільки тепер маю можливість показати))):
 Ведмедики робила за тим принципом, що і равликів - пошила з білої тканини, пофарбувала кавою-какао-корицею-клеєм, задекорувала декупажними сердечками (з обох сторін сердечка  різні), підвісками, квіточками...
 Задля практичності ведмедики прикріплені на палочки - тепер їх можна у вазон, чи ще куди встромити :) До речі свого равлика теж посадила на таку палочку.

 Зріст у них не велекий - 7 см.

Ведмедики-кумедики  і я вдячні усім, хто приділив нам час :)




30 коментарів:

  1. Алінко , а ще твої ведмедики-кумедики-такі смачні "пахнючки"!!!Дякую за такого подаруночка-мій стоїть на робочому столі у стаканчику для ручок і я ним милуюся кожного разу як сідаю за стіл:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нюхай на здоров"я! ;)
      (Людин тут перед компом пахне)))

      Видалити
  2. дуже милі створіння.. так мені подобаються.. мм..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я знову про тебе згадувала, як робила їх)))) І заходила на твоїх дивитися ;)

      Видалити
  3. Класні аромаведведики,міжонки, як каже моя доця, :). Так значить у гостях ти пропадала! Приємного повернення додому, до творчої праці, яку ти вже розпочала в гостях.
    А ще твої "міжонки" у вазончик- креатив, при наймні для мене, бо я такого ще не зустрічала. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино! Ми, насправді, ще у гостях))) І тут я не сиджу без діла :)

      Видалити
  4. Суперські ці ведмедики!!! Гарно придумала, що можна у вазони їх прилаштувати)))

    ВідповістиВидалити
  5. Кльові ведмежатка! Я спочатку подумала, що вони в купальниках, аж коли прочитала про сердечка, почала приглядатись "де ж вони там?" :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) то точно - колись у дитинстві ми так і малювали купальники - сердечками))))

      Видалити
  6. Такие хорошенькие мишки-цветочницы (или садовники) :) Очень хочется и себе что-то на палочке сделать и в вазон уткнуть :) Классная идея!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) У мене вже майже у всіх вазонах щось є - шпаківні, равлик, ведмедик, бедрик...

      Видалити
    2. Вот-вот. У тебя много чего на палочках :) Классные у тебя вазоны по идее. Устрой им фотосессию как-нибудь и нам похвастайся как это все весело вместе смотрится. Очень интересно ;)

      Видалити
  7. Які ж вони красунчики!!!! повезло твоїм чудовим сестричкам)))
    а я то думаю де ти пропала ))) а ви в гостях насолоджуєтесь відпочинком ))) файного літа вам ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оксанко!!! Ми тут не на довго - трошки від ЄВРО втікли з Києва)))
      А ще забула написати, що третій ведмедик - мій))))

      Видалити
  8. Дуже симпатичні! Я впевнена вони стали чудовими подарунками :)

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класні!!!! Хороша ідея з сердечками, і з паличками :)

    ВідповістиВидалити
  10. Які красунчики-малюки, надивлюсь на твоїх і собі хочеться. А вазонів в нас дуже багато - є куди встромляти :)

    ВідповістиВидалити
  11. Оце малюки!!! Гарні, а ще й пахнуть, мммм. Добре що є куди встромляти :-), а у нас вдома все горить, все треба під замок і повище :-).

    ВідповістиВидалити
  12. А кумедик з сердечком -в лапці і з хвіолетовою квіточкою-МІЙ!))))))Стоїть біля компа в стаканчику з пензлями й пахне мені тут)))))Він дуже класненький!;-)Дякую за подаруночок!

    ВідповістиВидалити
  13. Дуже милі ведмедики!! Алінко. а можна запозичити твою ідейку?

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug