неділя, 27 травня 2012 р.

Coffee House :)

Всі ми знаємо, що равлики на собі носять свої хатинки... Та, виявляється, серед них є справжні підприємці - якщо вже носять на собі будинок (house), то примудряються з цього  ще й заробіток мати! Ось цей  кавник)))) - один з них:
 Мушля у равлика, як і годиться, не м"яка - пошити звичайного тільдо-равлика було якось надто просто, тому вирішила я побавитися з фарбуванням і декупажем. Для фарбування використала суміш з кави, какао, кориці і клею, тому ця "кав"ярня" має дуже приємний аромат:
Кавника шила на подарунок, а для себе зробила такого Марикітика)):
Марикітик - справжній гламурний денді :) - виблискує з усіх боків!
 За розмірами він трошки менший від підприємця-кавника: 
"О, Боже!!! Який гігантський бедрик! Ех, Чорнобиль... Треба звідси втікати..." - подумав маленький бедрик, який пробігав повз фотозйомки...
Веселого настрою! ;)

25 коментарів:

  1. Які веселі і незвичні равлики, а чорнобильський бедрик знайшов собі чудову компанію :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))дякую, Юля! Той чорнобилець взагалі випадково опинився на равлику - він просто співпав за розмірами з декупажним бедриком :)

      Видалити
  2. Такі класні равлики!! Я взагалі люблю тільдо-равликів, та тепер не заспокоюсь, поки не спробую зробити шось схоже на твоїх))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентинко, я, коли робила їх, згадувала саме тебе - з твоїми равликами і декупажем ;) Ось так!
      Обов"язково зроби - аромат неймовірний від того фарбування!

      Видалити
  3. Аліночко, з поверненням! Які чудовезні равлики, я знаю наскільки приємно отримувати від тебе подарунок, а аромаравлик надихатиме і радувтиме свою господиню 100%! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  4. Жаль, що не чую як каво-равлик пахне (я каву не п'ю, а тільки нюхаю), але виглядає як денді :-)
    А гламурна панянка-компаньонка - така тендітна, классна парочка :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Супер-супер-супер!!!Яка чудова компанія!Равлики безподобні!!!Молодець,Алінко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іринко!
      Я свого равлика посадила на палочку(ти в курсі ;) - тепер він стоїть у вазоні :)

      Видалити
  6. Замечательные улиточки!! Яркие, летние!))

    ВідповістиВидалити
  7. Суперські равлики! Такі ділові і водночас романтичні :-) Я думаю, той бедрик не просто пробігав повз, а спеціально прибіг позаглядати, що у вас там творилося. Не щодня ж таке побачиш :-)))))

    ВідповістиВидалити
  8. Мамочка, які чудові друзяки! Невже таке можна пошити і створити власними руками??? Уявляю, як вони пахнуть приємно...ммм. Я б зайшла в ту кав"ярню :) Але для цього треба випити якесь Алісине зменшувальне зіллячко, мабуть...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага))), можна)))) Я б теж хотіла туди зайти - це ж сидиш собі, попиваєш каву, а кав"ярня помаленьку повзе...)))))

      Видалити
  9. Чудові равлики!))) І мені дуже сподобався той розпис по тканині... чи то така тканина?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя! В основі скрізь біла тканина: низ(тіло) пофарбована у чаї і висушена, тому шила уже з такої тілесної. А ракушки шила з білої, потім фарбувала кавою-какао-корицею-клеєм, а вже потім наносила серветки і знову суміш кави :) Отак)))

      Видалити
    2. а ромашки підмальовувала білим і золотим контурами :)

      Видалити
  10. дівчата, дякую!!! Мені дуже радісно з того, що вам сподобалися мої равлики ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Кавовий бедрик мені нагадує ще і капелюшок. Все дужжее симпатичне)))

    ВідповістиВидалити
  12. Точніше то мало бути "кавовий равлик", але тепер я придивилася і "бедриковий равлик" мені теж у фас нагадує капелюх)))

    ВідповістиВидалити
  13. Які чудові равлики!!! :) Дуже-дуже подобаються)))

    ВідповістиВидалити
  14. Класні такі!!!!
    ...по ходу,тут не тільки бедрик-мутант,а й равлики))))))))))-налякали,мабуть,того бідолаху маленького? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. той бідолаха більше за все боявся Владикових пальців - аж накакав з переляку))))
      А на першому фото на равлику павучок маленький))) - я його не бачила, як фотографувала - уже вдома на компі помітила :) Той теж, мабуть, в шоці був...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug