четвер, 31 травня 2012 р.

Букетик

Ось таким букетиком закінчується у мене весна-2012...
Листівка завдячує своєю появою багатьом чудовим  людям: Людмилі (метелики, гілочки великі), Олі (гілочки середні), Валентині (жовтий і синій папір),  Оксанці (тиснений папір), Світлані (великі квіточки), Валентині (напівперлинки) і Алінці))) - усе те зліпила докупи :-)  Бачите, усе, що мені присилаєте, стає у нагоді  і я усе добре пам"ятаю)))- просто всьому свій час! (це я так написала, аби не думали, що я бездушно викидаю такі скарби!)

... а завтра буде літо!!! УРА!!!


21 коментар:

  1. Чудова листівка, справжня літня! І метелик і квіточок багато, ще й стільки гарних майстринь до неї руку доклали :)
    Прощавай весна, привіт літо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) Якби не дівчата, не було б листівки :)

      Видалити
  2. Аліно, таку красу радісну створила. Квіточки гарно до купки зібралися. І папірець тиснений - пречудовий.
    P.S. А я думала, що перша коментар залишу :-(.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино!
      Юля, мабуть, не лягала спати - так чекала сьогоднішнього свята ;)

      Видалити
  3. Дуже мила листівочка!!! Це ж скільки праці треба вкласти, щоб усе гарненько приклеїти!!!))) Молодчинка!! Дуже позитивно вийшло!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! Мені дуже сподобалося приклеювати те все, а от дироколити - не дуже... Добре, що більшість дирокольностей дівчат!

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Віка, дякую!!!!
      Зараз якось не так радісно сприймається початок літа, як у дитинстві - сумно, що час швидкоплинний...

      Видалити
  5. Ох,яка класна!Стільки багато квіточок вмістилось :)

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивая яркая открыточка! Молодчинка, Алиночка!

    ВідповістиВидалити
  7. Як мені подобається стільки квітів, дійсно по-весняному!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галинко, мені теж сподобалася ця купа квіточок - шкода, що великі вже закінчилися((((, а то б я ще зробила вазочку))))

      Видалити
  8. Алина, шикарный букет! Я так понимаю, что его можно достать из горшочка и опять туда вставить? Интересная идея!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))
      так, букетик виймається - разом з ним і написане привітання! Ідея не моя, але листівка цікава получається :)

      Видалити
  9. Ура-ура, літечко! Клано ти придумала - це як співтворчість виходить, всі по нитці - і ось! шедевр! :))

    ВідповістиВидалити
  10. Краса! Оце, ти придумала!!!! Дуже креативно і яскраво!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Аліночка, то вийшло чудове прощання з весною ))) і букет здається аж пахне )) рада що пригодились тобі тиснення )) ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug