пʼятниця, 11 травня 2012 р.

вихід з підпілля...

...або кінець нічогонехотінню!
Так склалися обставини, що останнім часом у мене не було жодного бажання щось творити(((
 А почалося все з вишивання "Квітучого Поділля"...
Після свята Великодня я з величезним ентузіазмом взялася до вишивання хатинки від ТМ "Леді" - так собі придумала, що вишиватиму їх (а у мене їх 4) у пори року, яким вони відповідають - і не напряжно буде, і щось інше робити зможу. Процес пішов дуже швидко і легко, але... весь запал зник, коли виявилося, що у наборі замість потрібного світло-блакитного поклали...темно-червоний!!! Під впливом негативних емоцій написала представникам компанії щиросердечне зізнання лист, де пояснила цю халепу. Відповідь не забарилася - мовляв їм дуже прикро, що так сталося, у них це перший випадок, а може я нитки перепутала (ага, я така дурна, що не помітила, чим я вишивала!)... Добре, що хоч номер відтінку написали, бо я й не знала, що купувати. Від цього, звісно, бажання вишивати у мене ще довго не появлялося, а потім ми заболіли(((  А 9 травня мені так захотілося повишивати, що ввечері пішла шукати потрібні мені нитки))) І тут знову не без пригод: у крамниці, яка на диво працювала у святковий вечір))), не продавали ниток Anchor, але ми перевели потрібний мені колір у DMC і... їх не виявилося у наявності(((  Довелося купити "на око" не відомі мені нитки Finca - і, о диво!!! - я майже вгадала!!!!)))) І ось результат:
Проте тепер почалися пригоди з рамкою... Розмір вишивки 11х11см, розмір рамки теж 11х11см, але то по внутрішньому вікні - виходить, що на 0,5 см вишивка ховається... Тому коли вишию усі 4 хатки, тоді буду замовляти щось для них, а поки - тимчасова рамка :)
Ось така історія у цієї хатинки...

А тепер про приємне: вчора отримала подарунок від Олександри!!!!! Якось вона розігрувала цукерку, де мені перепав заохочувальний сюрприз :) 
У мене вже стільки планів на цю нарцисову тканину!!! А стрічки які !!!! Дякую дуже-дуже, Олександро, спробую гідно все це використати у роботі ;)
Чесно, такі приємні несподіванки окрилюють - хочеться стільки всього зробити!!! І це класно)))

А ще не можу не показати коробочку, яку я використовую не за призначенням))) Побачивши по ТБ рекламу футлярів для гігєнічних засобів))), я собі одразу захотіла мати хоча б одного - і вчора це бажання здійснилося:

У ній класно зберігати різні дрібнички - у мене  вона для дирокольностей! Хочу ще таких коробочок!!! І побільше))))

На сьогодні все. Усім бажаю гарного настрою і дякую за увагу :)

24 коментарі:

  1. Яке красиве вишиття! Я теж пихчу над одною "мега великою" роботою. Скоро покажу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оксано! Я все ніяк не зберуся, щоб свій довгобуд закінчити вишивати((( Треба заставити себе :)

      Видалити
  2. Алінко, нарешті від тебе постик з"явився і такий позитивний яскравий :) Хатинка дуже гарна і як чудово, що магазин так вчасно працював, а то б знову бажання зникло :) Цукерочка чудова, особливо тканинка, вже цікаво, що ти з неї витвориш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. коли виявилося, що саме того відтінку немає у продажі, бажання таки зникло, але виходячи з магазину, побачила свої ниточки і... нічка була вишивальна)))

      Видалити
  3. Аліна, гарнесенька хатка вийшла! Уявляю, яка буде краса, коли вшиєш всі чотири! Так що тримай своє натхнення міцно:)))
    Цукерочка отримана чудова, а тканина - відпад!!!

    А я таку коробочку дитині віддала - навіть і на думку не спало, що їх можна не за призначенням використовувати:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! Поки не маю бажання вишивати наступну хатинку - треба на щось інше переключитися...
      А свою коробочку нікому не віддам))))

      Видалити
  4. Аліна, чудова робота, так яскраво і красиво! А сюрприз чудовий! Стрічки-мрія!)

    ВідповістиВидалити
  5. С возвращением!
    Вышивка красивая! Меня вот тоже выбивают из вдохновения такие вот моменты, типа нет ниток, нет нужного цвета и т.д. Молодец, что не забросила надолго, а все таки закончила работу!)))
    Подарочек классный, тканька супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) Цю ж хатинку, по суті, нема що вишивати - за декілька денних снів могла б вишити, але пролежала вона тижнів три...

      Видалити
  6. Ого, скільки пригод! Приємно чути, що натхнення повернулося! Дуже гарна картинка! І фото зроблене так оригінально! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Надійко! Так, пригод багато, але краще б їх не було :)
      А для фото мені довелося пошукати траву - у місті ж нащось її скошують... Та ще й купу любопитних зібрала навколо)))

      Видалити
  7. Як приємно тебе читати!!! З поверненням!!! Не дивлячись на такі пригоди з нитками (от уже український стиль вести бізнес!???) хатинка гарненька :-)! І подаруночки такі смачненькі... мммм... і коробочка гарнюня (хоча я і не в темі, що то за коробочки на ТБ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про коробочки глянь тут:
      http://www.elle.ru/girl/articles/stars/news/news_862.html
      А стиль ведення бізнесу таки український! Я вже не раз читала не схвальні відгуки про цю організацію - то бісеру не вистачає, то ниток... Не вміють люди гарно працювати - я ж більше не куплю їхнього набору! Надіюсь, що з рештою трьома хатинками таких пригод не буде.

      Видалити
    2. Аліно, тут мій Данилко зробив влучне завваження щодо дизайну твого блогу: "А цього сонецька на гавалять" (розмовляють)?
      Він тицяє в них пальцем хвилин 5 вже :-)

      Видалити
    3. Хм, чого ж це вони мовчать?)))) Мабуть, сплять :)

      Видалити
  8. Да...пригод дійсно забагато для однієї картинки -але добре, що все добре закінчилось.Як у казці-добро перемогло зло:)
    Гарна картинка в кінцевому результаті вийшла !!!
    З поверненням!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю "з одужанням", із закінченням такої красивої "хатинки з пригодами" :) Тканина чудова, цікаво побачити, що з неї народиться, ну і коробочками просто заразила... піду, мабуть, собі такі шукати :))

    ВідповістиВидалити
  10. Прикро з тими нитками. але і я хочу ті хатки повишивати. Гарно-вдало ти підібрала. молодчинка!
    Але я вже почала хвилювалатися-де ти? Добре. що просто хвороба "нічогонехотіння", з одужанням і поверненнм, сонечко!

    ВідповістиВидалити
  11. Алыночка, повернення твоє просто суперове )) дуже сподобалась ця хатинка, перший раз бачу такий набір )) так колоритно і стильно)) справжня українська хатинка )))
    і я таку коробочку собі прикупила ))))

    ВідповістиВидалити
  12. Хатинка гарненька!Молодець!
    Бажаю,щоб оця халепа з нитками виявилась останньою-решту хатинок ти вишиєш із задоволенням! ;-)
    ...я теж хочу собі таку коробочку:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug