вівторок, 3 квітня 2012 р.

ПІФ-подарунок для Олі :)

Нарешті я розібралася зі своїми ПІФами!!!! Мала те все зробити ще до 15 березня, але не встигла... І ось, подарунок уже в Олі!!! Багато писати не буду - дивіться!
Частина 1 - і не тільда, і не саше:
Хотіла для Олі зробити тільду, але їх у неї вже парочка є... Довелося "викручуватися"  - получилася лавандова фея-саше:


Колись в неті натрапила на  ляльку-мішечка, але я вирішила піти далі - дати в руки букетик))) Горщик на схемі був вишитий, але я зробила його з полімерної глини.
Наголошу на тому, що це не лялька,  а саше - тому вона виглядає трошки кумедно. Її можна посадити, а можна повісити ( у шкафу, щоб ніхто не бачив :)

Частина 2 -  великодній рушничок на кошик:
 Це вже третій рушничок у моєму доробку - тут перший, тут другий))) 
Надіюсь, Олі усе прийшло до смаку :)
***
П.С.: поки беру тайм-аут у ПІФ-обмінах і в інших обмінах...

16 коментарів:

  1. Лялька гарненька, мені звичайно вишивка на платті сподобалася та горщечок. Але ж рушник - то просто краса!!! (Ідея про шкаф не сподобалась, куди ж таку цяцю в темне нутро шкафу ховати, хоч зрозуміло, що вона для цього зроблена, але ж ...)

    ВідповістиВидалити
  2. Ідея з тільдосаше - супер!! Рушничок - річ потрібна! :) Все так гарно зроблено! Впвнена, Олі сподобається!!

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночк, це просто чудовий ПІФ!!! я впенена що Олюсі сподобається ))) і ця красуня буде тішити все сімейство )))
    а до такого рушничка треба і кошичок особливий ))
    Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вот это подарочек как раз к празднику. Такая куколка забавная :) Очень идея понравилась. Ну а рушничок - вообще нет слов, такой ажурный и праздничный!
    Надеюсь перерыв будет не долгим, хочу через месяцок еще один обменичек замутить такой по времени на месяца два- три - еще думаю и тебя обязательно жду :)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже класний подарунок!
    Така цікава лялька (я такого ще не бачила,наприклад)А рушничок який гарний!!!!Молодець!
    Я впевнена,що Олі сподобались подарунки!;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Смішна така-в шафу повісити. Твоя ж лялька багатофункціональна, сама пишеш про це. Гарні подарунки, зі смаком і сенсом. :)

    ВідповістиВидалити
  7. Аліна,дуже класний подарунок!!! Дуже гарна та цікаво зроблена лялька:)). Рушничок теж неймовірний!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліночка, яка ж ти молодчинка!! Все таке акуратне, красиве!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарно вийшло, така класна ідея з горщиком! А рушник який чудовий!

    ВідповістиВидалити
  10. Гарний подарунок! Рушник - така тонка і акуратна робота! Молодець, Аліна!

    ВідповістиВидалити
  11. И куколка и рушник просто чудесные, очень красивые!

    ВідповістиВидалити
  12. Полотенце просто АХ!!! Схемку сама разработала?

    ВідповістиВидалити
  13. А ось і я добігаю до вас :)Яке ж воно все гарне! Дякю тобі, дорогенька, за таку душевну працю і неймовірні подарунки! Я обов"язково напишу постик - і там ще буду "співати" і славити тебе :)

    ВідповістиВидалити
  14. Лялька-саше - просто диво! Дуже оригінальная ідея і виконання неймовірно тендітне! Я в захваті від цієї роботи!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug