середа, 18 квітня 2012 р.

Пташечки для Пташечки

Нещодавно (у Міжнародний день птахів) я пообіцяла, що зроблю подарунок для Валентини-Пташечки, а оскільки у Валентини ще й День народження наближався (про який я дізналася, провівши  невеличке розслідування))), то получився  у мене такий подвійний вітальний подарунок:
листівка -  не проста - на ній бедрик вітає пташечку)))) - хіба я могла знехтувати таким знаком долі, коли побачила картинку художниці  Вікторії Кірдій? :)

і блокнотик формату А6  - геть з двома пташечками))) - вишитою і підвіскою-закладкою:
Ось такі новини на сьогодні...

Весна до нас то приходить, то ховається десь((( Але сьогодні день пам"яті святого мученика Феодула. У народі святого називали Федул Вітренник: "Прийшов Федул - тепляк подув")))) Тобто до 18 квітня ще можливі були морози, але вже з сьогоднішого дня зима втрачала свої права надовго і приходило справжнє тепло!!!! УРА!!! Федул прийшов))))))))))))

24 коментарі:

  1. Гарненька листівочка вийшла, така сонячна і радісна!!! І блокнотик на славу. А що в середині?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино!
      Блокноти "з нуля" привабливі тим, що всередину можна вибрати папір будь-якого кольору, але особисто для мене у них великий мінус - листочки не лінійовані, а я на таких не люблю писати... Тому я й не роблю для своїх блокнотів блоки сама, а вставляю куплені - у даному випадку листки білі в клітинку ;)

      Видалити
    2. АААААА, ти глянь ось сюди http://asyamischenko.blogspot.ca/p/blog-page_23.html, там леді пропонує багато шаблонів для друку, може ти й собі щось знайдеш.
      P.S. А ти чого пропала?...

      Видалити
    3. то треба мати лазерний принтер - щоб роздруковане не розпливалося під дією води (всякі ж ситуації бувають). Дякую за наводку :) Може, колись доросту до блокнота з нуля... А зараз якась апатія до всього((((

      Видалити
  2. Молодець, твої роботи особливі!Листівочка як на мене - дуже сонячна, а блокноти, таке враження, що ти їш штампуєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галино, дякую!!!! Блокнотів я не штампую)))) - привідкрию завісу: вишивала цю пташечку для магніту, але чи то я поспішала і не вірно виміряла розміри магнітної рамки - пташечка получилася завелика((( А оскільки я не мала часу вишити щось інше - хотілося порадувати Валю до Дн, то довелося робити блокнотика)))) Отака історія :)

      Видалити
  3. Ой, Аліночко, дякую тобі величезне за такі чудовезні пташинні подарунки! А бедрик і пташечка це просто-зе бест!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, можна, я дам у своєму пості посилання на твої класні фото, бо у мене, окрім дощу ще програма підвисла. Можна?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можна-можна))) Але фото не такі вже й класні - робила їх поспіхом - так швидше відправити хотіла ;)

      Видалити
  5. Красивые подарки, уверенна они порадуют)))

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночка, дуже класні подаруночки!!! Блокноти з вишивками обожнюю, а твої вишивки завжди особливі1!! Молодчинка!!! За листівочку взагалі мовчу!!!

    Тутв тебе багато всього гарнющого з"явилось, молодець, що не розслабляєшся!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко,на всі 100% згідна з дівчатами, що твої роботи -особливі !!!!Мені теж дуже подобаються твої блокноти, і цей-не виняток...А відкритка така весняно-сонячна....Гарні подарунки!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліночка, подарунки просто фантастика!!! ти вмієш зробити приємне )) і так дійсно вдало підібрана картинка з бедриком і пташечкою )) і ти так "сонячно" і тепло оформила її ))
    МОлодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  9. Чудові подарунки!) Оформлено дуже класно!)

    Будем надіятись, що весна нас покидати не збирається))

    ВідповістиВидалити
  10. Классные подарки! Особенно понравился блокнотик - очень душевный получился.Наверное многим бы хотелось такую красоту в подарок!

    ВідповістиВидалити
  11. У вас вельмі-вельмі прыгожыя працы!!! Аформлены з густам! Блакнот - выдатны!!!

    Прывітанне з Беларусі :)

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Юля, спасибо! Ворона на блокноте не просто так - у Вали фамилия Воронова :)

      Видалити
  13. дуже гарні роботи, осбобливо мені блокнотик до душі припâв - така класна вишивка!

    ВідповістиВидалити
  14. Аліно, дякую за вірш, і просто, що зайшла й почитала!

    ВідповістиВидалити
  15. Алина, блокнот с открыткой красивейшие!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug