понеділок, 16 квітня 2012 р.

Великодній подарунок

Ось так виглядає подарунок, який я робила для обміну "Пасхальний кошик" :

Серед умов гри обов"язковими були листівка (куплена чи саморобна)  і будь-яка річ пасхальної тематики,  виготовлена власноруч.  Звичайно,  куплена листівка і я останнім часом речі не сумісні, тож зробила листівку сама)))
Уявляла я цього зайчика у так званому яєчку - серед квіточок і травички, а получилося, ніби зайчик сидить у кошику))) До речі, це перша листівка, де я застосувала машинну строчку :)
А далі ... Захотілося мені подекупажити))) В результаті получилося таке лже-фаберже))):

Фото зроблені без спалаху - яєчко  не простеньке, а золотеньке - виблискує, як не крути! :) 
Висоту  яєчка не заміряла, але на фоні листівки 10х15см можна уявити його розміри. Основа - дерево.
Надіюся, адресату усе сподобалося!
А свято продовжується ;)

11 коментарів:

  1. м-мм, який чудовий пасхальний подаруночок - сонячний і дуже гарний! :)
    Машинна строчка на листівці просто ВАУУ!! Обожнюю такі штуки)) Еххх, аж машинку захотілося купити)))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарний подарунок вийшов. вітаю із святами.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже позитивна листівка! Якийсь такий модний шов в тебе получився))))
    А лже-фаберже взагалі відпадне!Супер!

    ВідповістиВидалити
  4. Открыточка прелесть, а яйцо вообще получилось роскошное! Шикарный подарок!

    ВідповістиВидалити
  5. Браво-Браво, Алінко!!!Люблю заходити до тебе в блогобудиночок і бути враженою ( "поваленою") твоїми черговими шедеврами!!!Молодець!!!Гарні подаруночки дістануться комусь...я йому(їй) заздрю...:)

    ВідповістиВидалити
  6. оце комусь пощастило!!! такі подаруночки обов"яково принесуть радість )))
    а яййе фаберже вразило наповал!!

    ВідповістиВидалити
  7. Справді пощастило, Зірочко! Бо ото все багатство тепер моє!УРА!!!
    Дякую, Аліно! Хоча мабуть за такі подарунки одного "дякую" замало :-)
    Ти не повіриш, але на цей раз наш поштар вирішив вилити мені душу (про те що він у 3му поколінні українець, і про голубці, і як тісто треба на вареники робити), отож довелося мені вислуховувати і їсти очима посилку з думками "І щож туди можна було покласти, що вона така велика і .... важка"!
    Дякую, Аліно!!! Від всієї моєї сім'ї!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) та немає за що!!! Той поштар, напевно, спеціально тянув час - думав, що ти не стримаєшся і відкриєш усе при ньому - його ж теж цікавило, шо там у коробці))))))))

      Видалити
  8. Я вражена! Таке все гарне і майстерно зроблене! Навіть дуже "не простеньке" :) Ну а Фаберже взяв відпустку і лікує свої нерви після побаченого :))))

    ВідповістиВидалити
  9. Алина, шикарный подарок!!! И открытка и яйцо восхитительны!!!
    Христос Воскресе!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug