пʼятниця, 13 квітня 2012 р.

Міні-шпаківні і подарунки :)

Мабуть, багато кому зараз не до розглядання блогів - підготовка до свята саме в розпалі, але надіюся, що  є й такі (як я))), хто періодично заглядає у свою віртуальну домівку... 
От бувають такі моменти, коли бажання зробити якусь річ настільки велике, що перемагає втому і геть проганяє сон - таким у мене пізно ввечері в середу було бажання зробити шпаківню з паперу)))) - на радощах так захопилася, що зробила не одну, а дві))):
Шпаківні маленькі -3,5х4х5см.
Спершу зробила цю:
 
На жаль, немає у шпаківнях коврика біля входу))), тому винахідлива мешканка ховає ключик ззаду своєї хатинки :) (за ключик дякую Олі, а за тиснений папір  і тканину для даху наступної хатинки- Оксанці)
А в цій шпаківні мешкає якась гламурна пташка:
Отвори в обох шпаківнях робила фігурним дироколом. 
Ось такі будиночки - не знаю, як вам - мені дуже-дуже подобаються ;)

А тепер, власне, про подарунки. Отримала цього тижня від Олі додаткові призи її цукерки:
Був ще ключик - той, який висить на шпаківні.
А ще Оксанка-Зірочка:) надіслала мені таку красиву листівку:
До листівки додавався п"єдестал з тканини і гори тисненого паперу!!!
Дівчата, дякую вам!!! Обіцяю, що знайду гідне застосування матеріалам!!!
***
А я далі готуватися до Пасхи - пасочок напекли вчора, завтра  фарбуватиму яєчка)))

25 коментарів:

  1. Дуже клсні вийшли будиночки!!!!!!!!!!!!
    І подаруночки гарні,знаю як приємно їх отримувати))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іванко! Так, подаруночки приємно отримувати, особливо такі корисні :)

      Видалити
  2. Гарненькі шпаківні!Молодець-задумала та й зробила!
    Вітаю з чудовими подарунками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ....а які ці шпаківні мініатюрні))))

      Видалити
    2. ти ж знаєш, Людмило, як мені подобаються різні мініатюрні речі - я їх просто не могла зробити гігантами, а вже меншими не було куди ;)

      Видалити
  3. Шпаківні дуже класні вийшли!!!
    Я теж попри купу роботи періодично заглядаю у блог, хоч по оновленнях видно, що усі старанно готуються до Паски, бо новин не густо)))

    Рада, що мій конвертик дійшов до тебе і вітаю з чудовим подарунком від Зірочки))) Натхнення тобі)))

    ВідповістиВидалити
  4. Які вони симпатичні!!! А скільки позитиву і відчуття весни.. дуже сподобалося!!!
    Вітаю з подарунками! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Алінка, дуже милі шпаківні:) Розумію, як це, коли дуже, ну дуже хочеться щось зробити, і негайно:)))

    Перед святами і правда, геть заклопотана, але новини в улюблених блогах намагаюсь читати, бо потім і цілого дня не вистачить:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :)
      таки справді потім мало буде дня, щоб все передивитися у блогах, хоча зараз і не багато публікацій...

      Видалити
  6. дякую, дівчата!!! Рада, що вам теж сподобалися ці будиночки ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю з подарунками. Шпаківні чудові вийшли )))

    ВідповістиВидалити
  8. Какая прелесть!!! Какие они миниатюрные, нежные, аккуратные, весенние и доброжелательные!!!! Оригинальная, чудесная работа!!! Я в восторге!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класні шпаківні! Особливо та перша просто дивовижна! Вітаю з такими чудовими подаруночками!
    А ми от хворіємо, діти вже майже одужали, а я от ні, тому закинула все приготування до Пасхи - заглядаю в улюблені блоги ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко, я в захваті від твоїх мініатюрок!!!Чекаю на МК!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чекай на мене :) - може, в реалі МК проведу))))

      Видалити
    2. УРА!УРА!УРА!!!
      Буду чекати з нетерпінням!!!

      Видалити
  11. кльоооові такі шпаківні!!! ну дуууже сподобались!!!!
    і вітаю з подаруночками від дівчат!

    ВідповістиВидалити
  12. Яка краса!!! А здаються такими великими :-)

    ВідповістиВидалити
  13. Аліночка, шпаківні тааааакі крутезні!!! була б пташкою, я б точно в такій хотіла жити )))
    рада що тобі все сподобалось ;)

    ВідповістиВидалити
  14. дівчата, дякую!!!!! Я б теж хотіла жити у тих будиночках))) А якщо чесно, то думаю, де б то пташечку таку маленьку знайти...

    ВідповістиВидалити
  15. Я не мала часу, ось тільки зараз побачила! Суперово, дуже гарно вийшло, така веснаааа!!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug