вівторок, 3 квітня 2012 р.

Ах, декупаж, ах декупаж...

Захотілося якось мені подекупажити)))  Я  не майстер у цій справі, тому мені можна пробачити усі недоліки ;)
Дощечка дерев"яна кухонна:
Раз вже засмородила лаком хату, то треба було ще щось зробити - ось такі кришечки на баночки-зберігалочки тепер у мене - простенькі, зате не Gerber уже))):

Маю тих баночок  багато - треба буде ще якось погратися))
А в продовження теми зберігання матеріалів покажу ще свої коробоки:
для зберігання стрічок - коли Валентина мені її подарувала, то планувала зовсім інше призначення  їй, але виявилося, що стрічкам у ній найзатишніше:
а ще маю таку коробочку для всякої дрібноти:

Найбільше люблю я наступну коробочку - і найбільше люблю те, що у ній зберігається))):
А от Владик мій  любить носитися з цією  - тому вона й така ... хвора трошки))):
А мама "любить" потім по всій хаті збирати дироколи... А от ці дві коробочки його не цікавлять, бо їх важко відкрити - якось чоловік приніс з роботи такі - знає, що мені усе знадобиться))) - і знадобилися вони  для малих дироколів і для змінних лез фігурних ножиць:

а решта моїх інструментів спочивають у звичайній коробці з-під взуття:
Отак завжди - починала про декупаж, а закінчила... коробками своїми))))
Жарти жартами, а організація робочого простору має велике значення у творчому процесі - і не важливо, окрема кімната для цього виділена, чи ні - головне, щоб усе було в порядку і  на своїх місцях!

30 коментарів:

  1. Гарно в тебе вийшло подекупажити! І дощечка гарна, і баночки симпатичні, і так все поскладано в них акуратно...аж захотілось в себе прибрати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! То я сьогодні наводила генеральні порядки у кімнаті, то й вирішила і у матеріалах прибрати)))

      Видалити
  2. Ні, Алінко, хоч і пишеш, що не майстер проте гарно вийшло. так затишно і красиво. :)
    Щодо органайзеру, то ти сто відсотково права, бо коли не можеш знайти потрібну річ-бере зло, а тоді й натхнення вже не те. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і ще добре, коли все знаходиться в одному місці - у мене не так - те там, те сям - де є місце, там і знаходиться))))

      Видалити
  3. гарна дощечка! Я вже кілька днів виношую бажання заваяти дощечку.. маю таку класну серветку з царівною жабою))

    ну в тебе й порядок.. треба мені нарешті його навести.. особливо в чумайдані з стрічками-кружевами, бо там наче кошеня бавилось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Валентино!
      У мене, насправді, є ще одна коробочка з стрічками -от там теж кошеня бавилося)))))) До неї ще не дійшли руки (чи то ноги?)

      Видалити
  4. оо, тааак!!! Порядок - як мені не вистачає того... Треба брати приклад. А досочка така мила, дуже гарно вийшло, ще й розпис контурами! Єдине. що не зрозуміла - чому лак засмородив хату, ти який користувалась, не акриловим?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. лак у мене Ідеа - на основі уайт-спириту - може, через те він такий вонючий...
      Так, на дощечці трошки контуром і фарбами попрацювала :)
      А порядка у мене на довго не вистачає - часто змушена все збирати одним махом, щоб ніхто нічого не поцупив))))

      Видалити
  5. Досточка очень здоровская получилась и баночки сразу такие веселенькие стали :)

    ВідповістиВидалити
  6. Ого, ну ти молодчинка! Я, взахопленні від таких людей, як ти! За, що не візьмешся, все на 100%! Клас! Дощечка супоерова! Баночки теж! Порядок зробила, краса!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ото вже захвалила мене Надійка!))) Я за багато шо бралася і прийшла до висновку, що скрізь потрібно мати якісні матеріали - і тоді будуть гарні роботи. А це б"є по бюджету, тому доводиться вибирати якийсь один вид творчості... Ну, і практика, практика, практика!!!

      Видалити
  7. Дуже гарна дощечка!!!Як для мене вона - ідеальна!!! І порядок в тебе на висоті!!! Молодець. Єх треба й собі трохи поприбирати)))))

    ВідповістиВидалити
  8. Аліна, гарна спроба декупажу вийшла:)
    Сподобалось, як в тебе все гарно складено по місцях!
    І скільки в тебе дироколів! О_О

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!))) Основною частиною дироколів"затарилася" ще коли на роботу ходила - зараз трошки по-іншому кошти розподілені(((

      Видалити
  9. Ой, сколько у тебя всего красивого ;) люблю рассматривать всякое такое счастье!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я така не одна, виявляється - теж люблю розглядати чужі скарби)))

      Видалити
  10. Красивая дощечка! Самое интересное, что вчера вечером в "Сельпо", я прикупила таких же салфеток, они меня пленили своей "сочностью", и ещё не решила как их пристроить в дело!
    Но, по твоей работе вижу смотрятся они красиво! Очень понравился порядок в материалах и инструментах, я пока упорядочила только ножи для машинки, и акриловые штампы, дыроколы храню тоже в двух коробках.
    Получила большое удовольствие, рассматривая твои сокровища!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Майя!!! Мені цю серветку подарувала одна чудова рукодільниця (треба собі в "Сільпо" заглянути)))
      Я теж люблю роздивлятися робочі матеріали інших, а виявляється, нас таких багато :)

      Видалити
  11. Дуже гарний результат декупажу! Мені особисто дуже сподобалось, ніяких недоліків взагалі не бачу! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Недоліків там не багато, але вона і не ідеальна :) Хоча, прогрес у мене є - для всього потрібна практика...

      Видалити
  12. о, яка дощечка файнезна!!! як картина вийшло )) так по-справжньому натурально )))
    і бачу що ти теж коробочко-маньяк ))) я теж люблю все акуратно перескладувати )))

    ВідповістиВидалити
  13. Баночки-красунечки!!! А дощечка взагалі - відпад (вибачай за некультурне слово). Коробочок у тебе бачу багато, а от де ти їх ставиш, бо мої починають мене дратувати, вони кругом :-)

    ВідповістиВидалити
  14. Класна дощечка вийшла і яскрава така! Мені подобається!
    І баночки так змінились)))-гарненькі!
    ...дійсно,Алінко,в тебе десь набралось стільки дироколів))))),але всі гарно складені(не те,що-мої)ги!)))і стрічки так акуратно лежать...
    Мені ще дуже подобається ота чорна з квітами баночко-коробочка:)

    ВідповістиВидалити
  15. Досточка супер! Очень красивая, летняя!

    ВідповістиВидалити
  16. Баночки из под пюрешек порадовали:) Надо воспользоваться идеей, а то я уже не знаю куда их деть:)

    ВідповістиВидалити
  17. Очень красиво, люблю рассматривать чужие сокровища))

    ВідповістиВидалити
  18. нужно и мне таких полезных баночек наделать!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug