неділя, 1 квітня 2012 р.

"Щебетала пташечка під віконечком...

...Сподівалась пташечка весни з сонечком..."

Я хоч і не пташечка і не щебечу під вікнами, але на весну з сонечком сподіваюся! А поки хтось із бажаючих долучитися до святкування Всесвітнього дня птахів тут у мене  сподівається, що солодке пригощання перепаде саме йому, вирішальний момент відбувся... Але спочатку покажу, що ж там такого "смачненького":
Склад: блокнот - 1 шт
відріз бавовняної тканини з пташечками 45х50см - 1 шт 
відріз бавовняної тканини з квіточками (весна, як-не-як!) 45х50см - 1 шт
відріз бавовняної тканини з кексами (це ж все-таки - "цукерка") 45х50 см - 1шт
рожеве бавовняне мереживо 1м - 1 шт
коричневе бавовняне мереживо 1м - 1 шт
5 видів атласних  стрічок по 1 м
дзвіночки-бубенчики різних кольорів - 10 шт
шармики мікс
гудзички для іграшок - 6 шт
цукерки (на фото немає)
Чим змогла, тим і поділилася ;)

Довго думала над тим, як визначити власника всього цього - і попугая свого намагалася залучити (не дався - впертий такий!), і синочка  - щоб витягнув папірець з номером - не получається у нього один папірець витягти, а у жменьку, хоч і маленьку, поміщається чимало папірчиків)))... Чоловік ще спав, коли ми з Владиком мудрували над розіграшом... І вибір упав на RANDOM.ORG :) Через  inlinkz записалося 42 учасника (разом зі мною) + одна бажаюча просто залишила коментар - її я і зробила номером 43:
Ось так! Сьогодні удача на стороні  Zhozi - вітаю, надіюсь, подаруночок потішить тебе!

Але тут ще не кінець. Серед бажаючих є дівчина з ніком Пташечка)))) Ну от як не зробити цій Пташечці подарунка у такий день???? Валентино, вітаю і тебе - а що ти отримаєш від мене - нехай буде сюрпризом ;)
І тут ще не кінець! Ця "цукерка" за 2,5 роки мого блогожиття перша - отак довго я визрівала до цього... Чому? Страшно було, думала, ніхто не запишеться... Та й взагалі тему "цукерок"  можна довго обговорювати і розбирати  з усіх боків, але я сьогодні не про це. Я просто хочу подякувати усім, хто записався - я дійсно хотіла зробити комусь приємне - просто так :) І я дуже рада, що  мій блокнотик сподобався аж 42 людям!!! Але набільше хочу подякувати тому, хто записався  першою - Ларисо, матимеш  від мене сюрприз! ;)
От тепер усе. З чистим сумлінням можу іти гуляти і чекати  адреси дівчат :)
Усім гарного завершення вихідних! ;)
П.С.:
ото птахи сьогодні сміються з геологів))))

(додано пізніше) А так ми пригощали голубів у їхнє свято :)


20 коментарів:

  1. Вітаю тебе , Аліночка, з Днем птахів і 1квітня, а нас можна привітати зі сніго, от він і на Волинь добрався)))) І переможниць вітаю!!! Цукерка то смачнюща!!!)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, дякую! :) У нас теж сьогодні сніг був - не дивлячись на ранкове сонечко... примхлива ця весна

      Видалити
  2. Ааааа! Як приємно! Дякуююююююю! Зі святом! А також дівчат з виграшем! :-))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ех... не пощастило( але я рада за дівчат, вони отримають чудові подарунки=)))

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю Людмилу з таким гарним весняним подарунком, а дівчаток із сюрпризиками!
    Алінко, а тебе з першою розіграною цукеркою :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) Не знаю, чи ще колись зберуся з думками і розіграю щось...

      Видалити
  5. Дякую , Алінко, за "цукерку"-і вітаю дівчат з виграшем!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночко, дякую. Дуже-дуже приємно отримувати подарунки, а тим більше сюрпризні.
    Я як пташечка, але не співоча, чекаю на весну, дуже чекаю.
    Вітаю усіх із Днем птахів, а також із днем Сміху. Сміх-то здоров"я-будьте здоровими.
    Вітаю переможниць.

    ВідповістиВидалити
  7. Аліно, я на сьомому небі від щастя!!! Ура-а-а-а-а! Хочеться скакати, бігати, стрибати, все перекидати від радості! Дякую тобі, моя мила!
    Взагалі, я сьогоді вся заклопотана - приїзджає мій коханий чоловік додому. І я увімкнула комп"ютер, щоб подивитися рецепт приготування моїх улюблених грибочків. Ну, і швиденько забігла в блоги, що тут нонвенького... А тут така несподівана радість! Дякую щиро!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) для мене, чесно кажучи, це теж була несподіванка :) Але проти Рендома не підеш...

      Видалити
  8. Поздравляю счастливец с выигрышами))) Поздравляю всех с птичьим деньком и днем смеха и шуток))) Алина спасибо и тебе))

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю дівчат!!!
    ...а Влад такий серйозний)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Влад на 5-ти фото такий - незмінно-зачарований)))

      Видалити
  10. Скільки переможців!!
    Вітаю дівчаток з подарунками ;)
    а вас зі святом )))
    оце пташкам повезло сьогодні))

    ВідповістиВидалити
  11. Так довго не заходила у гості...
    Ви такі гарні із синочком!

    ВідповістиВидалити
  12. Аліночко, скільки подарунків!!! Ти влаштувала справжнє свято - вітаю всіх щасливчиків!!!
    Приємної вам творчості, дівчатка!!!
    п.с. з геологів теж по-доброму посміялась разом з пташечками))))

    ВідповістиВидалити
  13. Спроба номер 2:
    Вітання, дівчата! Гарні подарунки! Окремі вітання птахам! (подарунки вони вже отримали :-) Жаль геологів, їм нічого не дісталося :-(
    Дякую, Аліно, за розіграш!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug