вівторок, 27 березня 2012 р.

"А за вікном майже весна..." (із пісні)))

У мене поселилися 2 чудові АТС :
від Олі:
і від Майї - АТС і листівка з такою цікавою квіточкою:
 
Дівчата прислали не тільки АТС, а й багато-багато всього потрібного для мене)))) , за що їм дуже і дуже вдячна!!! Мій помічник (бачу, творча особистість росте)))) одразу ж примітив усілякі цікаві штучки, тому з метою збереження їх і можливості подальшого використання, я усе швиденько заховала і на вікні( це єдине місце, куди він поки не дістає)  сфотографувала лише АТС :)
А за вікном:
...майже весна????

Дякую, що заглядаєте ;)

22 коментарі:

  1. Алинка, я очень рада, что моя АТС дошла в целостности и сохранности, а то после твоей статьи в которой говорилось, что адресат не получила твоё письмо, я немного волновалась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Майя, ти мега-щедра людина!!!! Дякую ще раз!!! І ще не раз буду тебе згадувати, використовуючи все те, що було у конверті від тебе ;)

      Видалити
  2. ага, у нас такая же весна :))))))) Впору санки снова доставать!
    Красивые АТСки и открыточка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. найобразливіше те, що на Новий рік навіть такого сніжку не було... Тут Пасха на носі, і сніг на голову(((

      Видалити
  3. Класні листівочки!!! Весна.... А в нас хоч і сонце, та такий вітер, що голову зірвати може, сидимо вдома(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, у нас вітруган був вчора і в нд, а сьогодні вже й сніг... Мені вже набридло сидіти вдома - ще ж якби щось зробити можна було, а то цей мій юний скрапер не ділиться зі мною дироколами)))))

      Видалити
  4. Красивые какие АТС особенно с зайчиком :)

    ВідповістиВидалити
  5. вітаю з атс-поповненням ))) а весна скоро буде :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! весна така примхлива - то є, то десь ховається)))

      Видалити
  6. Класні АТСки й листівка з цікавою квіткою! :)
    М-да...весна десь забарилась точно...у нас цілий день йде дощ й сильний вітер гуляє....

    ВідповістиВидалити
  7. квіточка та складена з паперу - я так не вмію, треба вчитися і вчитися...

    ВідповістиВидалити
  8. Ой, скільки подаруночків) Клас))))
    А, це у вас сурйозна зима... у нас теж холодно, але ж без снігу))))

    ВідповістиВидалити
  9. Гарні АТСочки, квітка цікава.
    Та й весна у вас чудова :-).
    Нічого, тримайтеся! Колись то вона прийде.

    ВідповістиВидалити
  10. Гарне все таке -і АТСки, і відкритка, і навіть ота зимова весна чи то весняна зима за вікном-природа теж може хоче почудити:)

    ВідповістиВидалити
  11. Ого! Нічого собі весна у вас :-) В нас поки без снігу, але хто його зна :-) Зате весну тобі принесли такі теплі листівочки! :-))

    ВідповістиВидалити
  12. У нас вже третій день сильний і холодний вітер... А такі чудові були весняні дні. Надіюсь у нас обійдеться без снігу:)))

    ВідповістиВидалити
  13. Оце так весна! А у нас сонечко тільки вітер сильний але напевно він до нас теж сніжок принесе а так не хочется!

    ВідповістиВидалити
  14. ... і Боже мій, як несподівано вона... змінює все моє майбутнєєєєє))) дуже люблю я цю пісню!) А весна була пару днів справжня а тепер от "майже"...

    ВідповістиВидалити
  15. які класнючі АТС-ки )))
    вітаю з подаруночками ;)
    і в нас на вихідні передають сніг ((( а я вже весь теплий одяг поховала )))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug