неділя, 25 березня 2012 р.

Справи сердечні ♥♥♥

Брала я участь у обміні сердечними подарунками  - мій подарунок вже давненько дістався до своєї власниці -   Alisa  писала про це тут, а я ще покажу і у себе, що ж я їй відправила))):
Блокнотика я вже показувала раніше, а от листівку зробила йому до пари. До речі ось це сердечко я відправила Альоні, яка організовувалал обмін, але воно до неї не дісталося(((( Прикро... У мене така ситуація сталася вперше - шкода, як-не-як, листівка призначалася не тим третім особам, які її поцупили... Але про сумне більше не буду, бо минулої п"ятниці я отримала і своє сердечко, яке прибуло з Санкт-Петербурга від Олександри:
 Разом з вишитим на фетрові м"якеньким сердечком прибули наклейки і набір штампів!!!:
Александра, спасибо тебе за такие чудесные подарки!!!!
♥♥♥
І продовжуючи тему сердечок, покажу ще листівку, яку я робила для однієї майстрині :)
Отакі ♥ справи...

16 коментарів:

  1. Сколько сердечек, да еще таких красивых и душевных :)

    ВідповістиВидалити
  2. Открытка очень интересная!)
    И подарочки замечательные, поздравляю!)

    ВідповістиВидалити
  3. Аліно, ти вже майстриня в тих слайдерах. Гарна листівочка, якраз до пари блокнотику (вже писала, як він мені сподобався). І вітаю з подарунками, вони класні!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) я вже й справді "руку набила" на цих слайдерах! І дякую за папірчик в горохи :)

      Видалити
  4. Дуже гарний, ніжний комплект з блокноту та листівочки!
    А червоно-біла листівка надзвичайно оригінальна! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля!
      Червоно-біла листівка якась не в моєму стилі))), але мені подобається :)

      Видалити
  5. Скільки краси!! Молодець, Аліночка!!! І вітаю з гарним подаруночком!!)))

    ВідповістиВидалити
  6. Чудові подарунки -і отримала,і відправила:)
    ...що ж така погана репутація у нашої пошти?....:(

    ВідповістиВидалити
  7. Алинка, поздравляю:)) Красивое сердечко:)
    А это жестоко с твоей стороны:)) показать мне красоту, которая где-то потерялась, в чьём-то кармане. Я уж не надеюсь что дойдёт открытка, столько времени прошло. Значит точно потерялась. прикарманил кто-то. Обидно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за організований обмін!!!
      Я теж думаю, що вона вже не прийде, але хз - колись я відправляла сестрі листівку з Дн, то вона прийшла їй через місяць геть!!!)) Я вже й сама приїхала до неї раніше)), а листівки не було...

      Видалити
  8. Ой, и тут о моих розовых обновках! Какая ж у блокнотика обложечка хорошенькая!!! мягенькая и прям ручная :) в смысле что из рук совсем не хочет доставаться. Только я до сих пор не придумала что туда записывать. Ищу, что б такого туда писать, чтобы это никогда не заканчивалось!

    А сердечко для Алены может еще дойдет. Есть какой-то чек? или это был простой конверт? Я искренне надеюсь, что оно все-таки найдется!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та й в тому-то справа, що відправила я звичайним (не рекомендованим) листом - раніше ж так робила - приходили, а тут((( Але маю надію, що знайдеться-таки!

      Видалити
    2. мы все, коллективно будем верить в чудо! В совесть почтальонов! Короче в то, что Аленка дождется открыточку!

      Видалити
  9. Красиві душевні подаруночки! сумно, звичайно, що не отримала, але не сумуйте так, значить комусь дуже сподобалося те сердечко :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, нехай радіє, що йому (їй) дісталася просто так така листівка)))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug