середа, 21 березня 2012 р.

для хорошої людини

У неділю у мого давнього друга День народження - не простий, а ювілейний!З цієї нагоди - ось це моє творіння:
 Мені завжди подобалися листівки з календарем, хоча, ідея, як на мене, трошки дивна - іменинник ж то знає, коли у нього День народження, і дарувальник, відповідно, не забув)))), але виділений день на календарі виглядає по-своєму особливо:
 привабила мене і така конструкція - нічого складного, але не стандартно:
Отака історія.
А я продовжую вишивати, помаленьку готуюся до Великодня...

20 коментарів:

  1. Прекрасна листівка! Ідея з календариком дуже цікаваі форма листівки не така,як завжди:)
    Гарна робота!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарна! впевнена, сподобається і винуватцю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. маю надію, що сподобається - він любить щось таке цікаве :)

      Видалити
  3. Так цікаво придумано:))! Дуже гарно:),так не стандартно:)))!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень нежно и оригинально, прекрасная работа!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудесная открытка и идея с календариком замечательная, имениник то помнит, а вот родные иногда могут и забыть или на работе на видное место поставит и тут уж сотрудники никак не смогут отвертеться :) Надеюсь вышивочка попадет в мое лукошка ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. може й так...
      А в твій кошик хочу встигнути зробити, але не впевнена, що встигну...

      Видалити
  6. Дуже гарна, ніжна і креативна! Мені теж дуже подобаються листівки нестандартної форми.

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарна листівка!!! Оригінальна і форма і оформлення! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудова чоловіча відкритка!!!Класна ідея з календарем.

    ВідповістиВидалити
  9. Супер! Дуже гарно вийшло і колір один з моїх улюблених.
    До речі я змінила адресу блогу і тепер я отут
    http://skrapbooking-by-natali.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Наталю! Я вже "вичислила" твою нову адресу ;)

      Видалити
  10. Може всі і пам'ятають, а виглядає классно! Та й поставити на видноті можна, не падатиме 100 %.

    P.S. Коли ж будуть вишивки?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Валентино, не знаю, коли ті вишивки будуть... Я нічого не встигаю - ось тиждень пройшов, а я тільки листівку оцю зробила - і то, бо треба було... Якась апатія найшла на мене - нічого не хочеться((( Весна так ніколи ще не впливала на мене...

      Видалити
  11. Мені подобається така листівка :) Завжди приємно, коли Твій день хтось ще вважає особливим...

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, дівчата, що відмітили мої старання!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug