пʼятниця, 16 березня 2012 р.

і знову подарунки!!!!!!!!!!!!!!!

День народження хоч і раз в році, але подарунки я отримую ще й досі)))) І це, зізнаюся, дуже тішить!

Дивна у нас пошта - перконуюся у цьому щоразу, коли забираю посилки - позавчора була там і забрала дві, вчора вдень  листоноша принесла листівку від Валі, і аж ввечері було повідомлення на бандероль, яку - по відмітці - приносили мені 9.03., але мене не було удома... Мене-то справді не було тут, бо я була у мами, але ж я приходила 14.03 на пошту і питала, чи є мені ще щось (як відчувала)))... Дивні...

Так-от, сьогодні отримала я подарунка від Лариси - Лариса так класно придумала - поки я розглядала свої подарунки, Владик розглядав свою нову книжечку))) :
 Мені не терпілося швидше все сфотографувати і подивитися, шо ж там у такій гарній коробочці, тим більше, що у листівці був натяк про поповнення моєї колекції бедриків... Але такого поповнення я аж ніяк не очікувала!!!!:
Які ж вони класні!!!!!!!!!! Я взагалі люблю усякі прикраси, а ці буси люблю уже по-особливому :)
Дякую, Ларисо, за приємний і несподіваний подарунок!!!!



13 коментарів:

  1. Тааак, дивні у нас люди на пошті працюють :-))) Я вже й хвилюватись почала... Рада що все дійшло і сподобалось. Ще раз мої вітання!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо, ДЯКУЮ тобі ще раз!!!! Буси приміряли по черзі - то я, то Владик))))
      А на пошті диваків вистачає - я ж чекаю сердечко поштою - через те і запитала, чи є мені ще щось, а тій тьотці ліньки було глянути! А мені, через її лінь, довелося з візком і дитиною ще раз іти на пошту і стояти у черзі((( Але то все дрібниці, головне, що все дійшло!

      Видалити
  2. Не тільки у вас дивні :) Вітаю з подаруночками, а Ларисі - респект! Оце-то придумала марікіточні буси! :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Ольго, ти мені підказала, як назвати буси - марікітики!!!!! Бо я шось довго не могла придумати...

      Видалити
    2. Тю, ти ж сама навчила всіх цьому словечку :))

      Видалити
    3. то так, але у мене крутилися інші варіанти цього слова ;)

      Видалити
  3. Подарунки завжди приємно отримувати, а коли вони такі...класні...індивідуальні, чи що-то вдвічі приємніше!!!!
    Цікаво, це ще не все????Наскільки я знаю, то ще один подаруночок має бути обов"язково.

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. ааа! кум ще має через тиждень приїхати!!!!))))) Ти про нього?

      Видалити
  5. ооооооооооо!!! подарунок просто бомбезний!!!! вимагаю фото де ти в оцій красі )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) хай-но примарафечусь і обов"язково сфотографуюсь!

      Видалити
  6. Класно!Вітаю,Алінко!Подаруночки справді чудові!
    Дасиш марікітики приміряти? :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug