середа, 14 березня 2012 р.

розлінилася...

Минулі вихідні провели  у мами на Рівненщині - так нагостювалися, що мені ліньки тепер щось робити!)))) А ще знову усі разом (мама і 2 мої сестрички з сім"ями) святкували мій День народження - день той видався дуже і дуже радісний і приємний - можливо, тому, що останні 4 роки святкуємо цей день самі з чоловіком у Києві... Ну, і звісно, яке ж свято без подарунків! Про них далі і піде мова.
Все-таки добре, коли люди знають, що полюбляє їнша людина - у моєму випадку усі цьогорічні подарунки сонячні - з сонечками-бедриками тобто :) 
Ось таку листівку і тримача для фото презентувала мені Людмила:
А такі бедрики дісталися від Іринки:
Богданка, моя хрещениця, порадувала мене таким пакетиком, всередині якого - безліч всяких дрібничок для творчості, частина яких - у корзиночці, що також була у пакетику))):
Мама теж не забула про мою любов до рукоділля - маю тепер такі коробочки, які не тільки зберігатимуть мої вишивальні процеси, а й прикрасять інтер"єр:

А сьогодні, нарешті, попали на пошту - забрали ще 2 подарунка!
Юля побалувала мене такими класними тканинами, гудзичками, стрічками (на не менш класнющих бобінках!!!) , серветками (ну от звідки ти знала, що мені якраз такі треба???))) і головне - листівкою з приємними словами:
А ще моя подруга Оленка надіслала мені таку саморобну  "листівку" - це вона так назвала її - картина, намальована олійними фарбами!!!! (30-см лінійка для масштабу):
з картиною було і таке вітання зі Львова:

Ну, і похвалюся частиною подарунка чоловіка на 8Березня - упізнаєте листівку? :)
Хочу швидше вишити ці хатинки - прикмета усім відома ;)

 Що тут говорити - приємно отримувати подарунки від таких чудових людей!
***
П.С.: фото для порівняння - зроблені у мій День народження минулого і цього року - синочок росте, а мама... старіє))):
Цікаво, скільки ще Днів народжень я зможу одягти цю сукню?)))

Гарного весняного настрою! ;)

24 коментарі:

  1. Алиночка, не наговаривай на себя. Ты становишься только прекрасней! Поздравляю и с днем рождения и с подарками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило! Але ж то так і є - потрошку... дорослішаємо)))

      Видалити
  2. Все такое яркое и красивое! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  3. Алинка, подарочки все такие чудесные и душевные, оченьрада за тебя. И конечно же с прошедшим Днем Варенья - надо же было такое событие пропустить. Желаю море вдохновения, еще больше приятных сюрпризов-подарков и крепкого здоровья всей семье!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка, ще раз вітаю зі святом і з подаруночками вітаю! А мені подарунок твого чоловіка такий класнючий,ні-ні, всі подарунки суперові, але просто я й сама на ті хатинки ну дуже часто задивлялась....
    Вітаю, сонечко, ще раз.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино, я цими хатками "заболіла" одразу, як вони появилися - а тепер буду їх "будувати"))) УРА!!!

      Видалити
  5. Поздравляю с прошедшим днем рождения! Пусть твои мечты сбываются!
    Все подарки замечательные! Согласна, что приятно получать нужные красивые подарки от родных людей!
    А платице на вид как новое, так что еще штук пять дней рождений точно выдержит:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! Про сукню - цікаво так порівнювати))), надіюсь вона таки "доживе" ще не до одного Д.н))))

      Видалити
  6. Happy Birthday to you!!!
    Подаруночки класнючі, але хатинки ... мрія...
    Щоб вишилося швидко!
    P.S. Я щось не зрозуміла "про старіє" - думки не вірні :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!!!!
      Хатки ну дуже хочеться почати вишивати, але я маю дещо інше закінчити до Великодня...
      А про старість якось так не задумувалася раніше - я найменша донька у сім"ї, відповідно й відчувала себе завжди малою... А це фотопорівняння якось так перемкнуло мене - я вже не та маленька дівчинка, якою була раніше - я мама маленького хлопчика... Отак-то!

      Видалити
  7. Алінко, читаю я твій пост і посміхаюсь-це ж треба так одинаково мислити,- вибрати одинакові подарунки(я про тримачі для фоток))))))
    А взагалі-всі подарунки такі класні!!!!
    Бажаю творчого натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ми ж сестрички, Іринко, - нам можна одинаково мислити ;)

      Видалити
  8. А мне кажется, что наоборот, с прошлого Дня Варенья ты посвежела:)
    С прошедшим, и пусть твои мужчины радуют тебя не только в День рождения, а каждый день в году!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, спасибо!!!!
      Может и вправду посвежела - в прошлом году сыночку было 2 мес, он с рук практически не слезал, спала я 5-6 часов... Эх, вспоминаю - и не верю, что все это было со мной... Как же быстро летит время!

      Видалити
  9. Алінко,скільки багато в тебе подарунків!!!!Вітаю!
    А Саша-молодець!!! ;-)Хатинки класні! А ще мені дуже сподобались оті скриньки)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вже другий рік прошу Сашу подарувати мені книжку на 8Березня))), але хатки мені теж треба! Особливо справжня...

      Видалити
  10. Дуже гарні і корисні подаруночки!!! А коли можеш вдягнути ту саму сукню через рік, два, три - це ж чудово! Ну тепер в тебе поповнилася колекція сонечок :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!))) Воно то ніби і чудово, що можеш те саме одягти через роки (габарити не змінюються!!), але ж треба і щось нове мати на такий особливий день))))

      Видалити
  11. Аліночка, вітаю з такою красою!!!!! твої улюблені бедрики ))) а я трошки запізнилась з відправкою ((( вибачай...але мій подаруночок трошки не встиг ((( але буде )))
    а ти навпаки стала краща!!! і ви так з сестричками схожі ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оксанко!!! Ми з Людмилою ніби схожі, але як придивитися, то геть не схожі))) А от з Іриною точно геть не схожі)))))

      Видалити
  12. Вітаю тебе ще раз Аліночка!!! Гарно виглядаєш на всіх фото!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug