субота, 10 березня 2012 р.

нагороди, нагороди, нагороди...,

Назбиралося у мене нагород багацько - спробую розібратися.
Лариса  передала мені ось такі:






Від Валентини прилетіли троянди:

від Наталі  і від Наталі така гарненька дівчинка:

а від Оксани , від Валентинки , від Галини і від Юлі - ось що:
а від Марини - така нагорода:
від Юлі ще така:


Я дуже-дуже вам дякую, дівчата!!! Але, оскільки нагород чимало, вирішила передати ось таку - 

ОСОБЛИВУ - всім вам, хто мене нагородив, а також таким блогам: 

Забирайте до себе ці тюльпанчики і радійте весні))), а  передавати нагороду комусь, чи ні - то ваша справа (але комусь буде приємно  ;)
Усім чудового дня!

(пост опіблікований заплановано( я гостюю у мами)))), тому нікому не пишу коментарі про нагороду - ви всі є моїми ПЧ, а значить ви це прочитали і себе знайшли у списку))) 


14 коментарів:

  1. Ого! Так багато назбирала!))) Ну це вже говорить про те, що в тебе кльовезний блог)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Поддерживаю на все 1000))) Ссылочку на Наталкин блог только надо поправить;)
      И спасибо большое за цветочки)))
      А тебя задним числом еще и прошедшим;)))

      Видалити
    2. дякую! я б і не знала, що у Наталі змінилася адреса - її блог у мене не відображається чомусь в стрічці оновлень...

      Видалити
  2. Аліно, блог в тебе чудовий, тому нагороди ці зслужені!
    Дякую, що я є в твоєму списку:)

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю, Аліночка!!! І дуже дякую, що відмітила мій бложик!! Приємно))))))

    ВідповістиВидалити
  4. о-оо, вітаю з 8 березня, з такою горою приємних нагородок і дякую за нагородку :)

    ВідповістиВидалити
  5. Алиночка, спасибо! Очень приятно было найти свой блог в твоем списке.
    С прошедшим праздником!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Алінко,за нагороду! У мене, мабуть ,назбирався список нагород не менший за твій)))) та мені все ніколи їх пороздавати)))

    ВідповістиВидалити
  7. Алина, спасибо! Очень приятно увидеть от тебя и себе наградку тюльпановую, но еще приятнее увидеть такой список твоих - шикарно! Впечатляет ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю, Аліно! Нагороди твої заслужені!!! І дякую, що й мене згадала! Тюльпанчики вже заграбастала :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Аліночко, вітаю тебе із усіма святами, які прийшли в твою оселю. І з святом Весни та із особливим святом для вашої родини-з Днем твого народження. Бажаю тобі здійснення усіх мрій та планів, надихаючої животворящої любові, нехай Бог дасть тобі стільки здоров"я, щоб твоє довге життя не затьмарювалось недугами. :) Будь такою ж позитивною і хорошою завжди! :)
    П.С. дякую за нагороду. ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Сонечко, величезне тобі дякую за нагородку!!!!!
    люблю твій блог затишний і тебе ))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug