вівторок, 6 березня 2012 р.

Для жіночок :)

За минулий тиждень натворилось у мене декілька листівок - робила просто так, але оскільки наближається свято усіх жінок - то нехай будуть листівки, приурочені до нього :)
листівка з дамочкою має  розмір 12х13,5 см, всередині - кишенька для подарункової картки, чи грошового подарунка, чи ще чогось.
А далі - листівки 10х15 см:
  
На цих ніякого напису не додавала спеціально - ними ж можна когось і з 9 березня привітати чи з якимось іншим днем))):

А решту своїх "шедеврів" покажу після того, як їх подарую ;)

15 коментарів:

  1. Сколько красоты ! Я тоже люблю делать универсальные открытки без надписей .

    ВідповістиВидалити
  2. Листівочки кльові!! Думала, виберу якусь одну і напишу тобі - ось ця взагалі безподобна, але роздивлялась-роздивлялась і скажу так - "усі подобаються", бо подобаються!!! Молодчинка!!! Коли вже я навчусь красу таку творити??))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, ну ти й захвалила мене))) Я-то, чесно кажучи, не вважаю себе скрапером, але інколи хочеться щось таке зробити - все ж такі листівки, хоч і простенькі, але кращі за друковані куплені :)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Оксано, дякую! Рада бачити тебе у себе в гостях ;)

      Видалити
  4. Аліна, оце продуктивність і якість. Мені всі сподобались, але 2 останні просто за душу взяли. Цікава дуже ще та, з віконцем (друга), якщо я добре роздивилась?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино, дякую!!!!!! Насправді, у кожної листівки своя історія:першу робила для сестрички - вона заказала на 8Б листівку))), хоча сама їх робить, але після того, як я її зробила, вирішила, що треба зробити для неї щось інакше...; друга - з віконечком - моя улюблена получилася; третя - із залишків паперу - просто пробувала нового дирокола (квіточку))); а четверта і п"ята якось так спонтанно склалися... І, до речі, дуже дякую тобі за папір - ти помітила, він присутній на 1,3 і 4 :)

      Видалити
    2. От я вася... думаю... от гарний жовтенький... в клітинку... мені якраз такий потрібний...
      P.S. Я рада що папір став тобі в нагоді!

      Видалити
  5. Аліна,усі вони дуже красиві та ніжні-ніжні:)))!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка краса!!!Кожна відкритка краща за іншу!

    ВідповістиВидалити
  7. Які гарні! Мені особливо друга сподобалась))))
    ...а іншій сестрі ти подаруєш листівку? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені теж друга особлива - її купив один молодий чоловік для своєї жінки...
      А інша сестра замовляла не листівку, тому... вибачайте :)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug