четвер, 15 березня 2012 р.

200 дописів і 100 ПЧ :)

Взагалі-то не такий заголовок мав бути, але ось така статистика у мене сьогодні! У мене знову 100 ПЧ, а це означає... але про це пізніше ;)
А хочу показати такі дві листівки:
Розміри 9х12 см. Дуже мені сподобалося робити листівки-слайдери - просто, легко і цікаво в кінцевому результаті! Блакитна - "чоловіча", рожева - "жіноча" ( як усе банально))))

Так от, як і минулого разу, моя 100 читачка - galinkaukrainka  - отримає від мене подаруночок! Не одразу, але думаю, протягом місяця це станеться :) Тому дуже прошу написати мені на пошту свої координати!!!
***
...а у нас знову літають сніжинки((( і дме сильний вітер... Весно, ти де????
***
і ще: продовжую отримувати вітання - сьогодні несподівано і неочікувано принесли листівку від Валентини-Пташечки - ДЯКУЮ!!!!

16 коментарів:

  1. Красивые открыточки! Нравится мне этот секретный механизм ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Алін, які вони чудові! Оригінальна вишивка, гармонійне оздоблення, подобаєтся дуже-дуже!

    ВідповістиВидалити
  3. Ці литсівки-слайдери такі цікаві! Я одну бачила й не второпала-як воно працює?))))
    Листівки гарненькі!
    Ну,і вітаю з "круглими" датами! :)

    ВідповістиВидалити
  4. пс:гарна листівочка від Пташечки-з бедриком:)

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночко, вибач, що так пізненько, ніяк з поштою не складолось, бо хотілось, щоб дійшла. :) Мені приємно, що тобі сподобалось. Не знаю чи був у тебе такий бедрик, але віночок до нього сам склався. Може банально і просто все так, але якусь крихітку задоволення принесла-для мене це головне.

    ВідповістиВидалити
  6. Ухти, вав, мій перший подаруночок! Радості немає меж. Дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
  7. Листівки супер, завжди заглядаюсь на вишивку!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудові листівки, ніжність і красаааа.... :)

    ВідповістиВидалити
  9. Открыточки такие нежные нежные , прям парящие :)

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю, Алінко!!!!У тебе знову 100 ПЧ!!!!Хай в недалекому майбутньому до цього числа добавиться іще один нулик!!!
    Відкритки -слайдери, цікаві самі по собі-а твої ще й з вишивкою!Дуже гарно і оригінально!!!
    Класно тобі-ти ще до цих пір отримуєш подарунки!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Листівки чудові! Цікава гра монохрому! Вітаю з круглими датами!!! Побільше ПЧ тобі, і побільше гарних робіт і постів - нам!

    ВідповістиВидалити
  12. Вітаю знову з сотнею!!! Впевнена, що їх ще багато попереду!!)))

    ВідповістиВидалити
  13. Аліночка, вітаю з новою сотнею ;) і нехай зовсім скоро ми будемо вітати тебе з новою тисячею ;)
    листівочки суперезні, мені дуууже подобаються слайдери, я спробувала їх робити в Грушечки на зустрічі і вони справді класнючі і оригінальні ))

    ВідповістиВидалити
  14. Вітаю із сотнею:)))
    Листівки такі миленькі...мені дуже подобаються:)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug