понеділок, 27 лютого 2012 р.

Свято, яке завжди з тобою


Quelque part а Paris (Десь у Парижі) - Анрі Ташан

"Если тебе повезло и ты в молодости жил в Париже, то где бы ты ни был потом, он до конца дней твоих останется с тобой, потому что Париж - это праздник, который всегда с тобой."

из письма Эрнеста Хемингуэя другу (1950г.)


Пробило мене останнім часом робити блокноти... Ось цей появився ще на початку лютого - своєрідним каталізатором стали дівчата з блогу "Завдання для душі" ...Але про все попорядку.
Як тільки мені до рук потрапив журнал "Все о рукоделии",  я одразу захотіла вишити "Париж" - і хто знає, коли б я реалізувала це бажання, якби не завдання "Париж на сніданок"!

Швиденько вишила, оформила блокнотика ... 

... і довго думала, яку підвіску повісити на закладку))) Поки зупинилася на двох сердечках, які перегукуються з двома вишитими сердечками, але як варіант розглядаю й підвіску-башню... Подумаю ще трохи...
У блокнотах, на мою думку, на першому місці має бути практичність, тому намагаюся не перевантажувати свої  всякими  штучками, які можуть порватися чи повідлітати у процесі використання ))) Вперше робила тверду обкладинку  - сподобалося :) І вперше стилізувала форзаци:

Блокнот формату А5 (148×210 мм), має 192 аркуша в клітинку. На кутиках - металеві накутники)))

П.С.: я ще у своєму житті не мала змоги відвідати це романтичне місто, але точно знаю, що колись це таки станеться ;)

19 коментарів:

  1. Алина, обязательно случится, это действительно неповторимый город. Блокнотик просто волшебный, мне этот дизанй тоже очень приглянулся - на выходных повезло купить этот журнальчик :)

    ВідповістиВидалити
  2. Аліночка, це просто ВАУ!!!! твій блокнотик - ЧУДО!!!
    форзаци...таке враження що все зараз почне рухатись і оживати!!! так тканинка гарно підібрана і підвіска мені подобається..не змінюй, вежа вже є , а це символ того що Париж місто закоханих ;)
    і вірю що мрія твоя збудеться!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, дякую!!!
      То ж і я подумала, що забагато веж - то вже признак дурного смаку))) і причепила-таки сердечка :)

      Видалити
  3. Очень интересный блокнот с характером!) Столько деталек, красиво! Пусть твое желание сбудется!

    ВідповістиВидалити
  4. АААА, який він гарниній)))) Дуже все гарно і вміру)))) Про практичність, ти мабуть права) Просто коли зробиш для себе, покоритсуєшся, то точно будеш знати, що там зайве на тому блокноті!

    Форзаци, дуже гарні, мені дуже цікаво, як ти це створила) Сама намалювала???? Краса) За, це окреме браво!

    Дякуємо за участь в завданні від блогу ЗДД!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) Форзаци - роздруковані на акварельному папері :) Довго думала ще над тим, чи чіпляти квітку, але все ж таки без неї не було рівноваги, чи що...

      Видалити
    2. Алінна, дякую за інформацію)))0 Форзаци справді шедевральні, я все ще любуюся))))

      Видалити
  5. Краса!) А картинка на форзаці взагалі мега супер!) Бажаю тобі якнайшвидше відвідати це місто романтики)))

    ВідповістиВидалити
  6. АААААААААААААА, я в глибокому нокауті... шикарна річ... і обгортка... і вишивка.... і ФОРЗАЦИ...Ти молодець!!!
    P.S.Згодна з Ґемінгвеєм - хто один раз побував у Парижі - той весь час буде прагнути туди повернутися (сама ще не була, але чоловік пообіцяв на наступний рік туди нас звозити - так що живу мріями. А він сам там працював зовсім недовго, але тепер більше нема місця для нього на землі кращого, і він хоче там жити, а я ні. Може мені треба до лікаря??...)
    P.S.2 А блокнотим часом не продається?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мій чоловік жив у Німеччині - його туди тягне, але думаю, то просто через рівень життя, який там... А Париж - то таки свято...
      блокнотик часом продається :)

      Видалити
  7. Дуже гарно вийшло! Форзаци взагалі відпад... мені подобається!

    ВідповістиВидалити
  8. ООООО, дивовижний блокнот, неймовірно гарний!! Дуже подоюається все - і форзаци, і вишивка, і тканина, і цей акцент - квітка, і підвіска - мені здається, ці сердечка - те що треба!! ВСе-все подобається, браво!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Вишивка бомбезна!!! Форзаци - вище всіх похвал і ця тканинка.... Молодчинка, Алінка!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Класний блокнот!Супер!Я б собі такого хотіла))))

    ВідповістиВидалити
  11. Цей блокнотик надзвичайно вишуканий і чарівний! Все настільки гарно зроблено і продумано!
    Дякую за таку гарну пісню, мені дуже захотілось в Париж :) а якщо захочете, можете подивитись фільм "Опівночі в Парижі", мені сподобався :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))
      Сьогодні подивилася фільм - сподобався теж! Хочу під дощ у Парижі...

      Видалити
  12. Згідна з дівчатами і те що перше враження від блокнота-ВАУ!!!!, що він-мега супер-класний, що все в ньому "до діла" .Молодець, Алінко!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Шикарный блокнотик! очень изысканно смотрится!

    ВідповістиВидалити
  14. Ну просто волшебный блокнотик! Очень понравился мотив вышивки и такое ее шикарное оформление!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug