субота, 31 березня 2012 р.

Весняне пригощання

Весну закликаю 
з далекого краю!
Летіть, соловейки,
на рідні земельки!
(з дитячого віршика)

Ні для кого не секрет, що 1 квітня  - Міжнародний день птахів, який  проходить щорічно в рамках програми ЮНЕСКО “Людина і біосфера” . 1 квітня 1906 була підписана Міжнародна конвенція з охорони птахів. День птахів – це не тільки річниця Конвенції, але і час прильоту пернатих із зимівель, а повернення птахів святкується також як прихід весни. З цієї нагоди хочу подарувати комусь такий "пташиний" блокнот:

Блокнот формату А5, має 192 аркуши в клітинку. Обкладинка м"якенька за рахунок шару синтепону. Закладка-стрічка з підвіскою.

   Блокнот  - не єдиний подарунок - будуть ще матеріали для творчості ( відріз тканини, стрічки, підвіски і ще щось))) - фото додам пізніше.


Хто хоче такого блокнота - записуйтеся через inlinkz, забирайте першу картинку з активним посиланням на це повідомлення до себе на бокову панельку (не обов"язково) - і чекайте розіграшу, який проведу  1 квітня - пташечкам буде приємно :)


П.С.: ще не вирішила, як проводитиму розіграш - Рендомом, чи якось інакше, тому задля тих, хто думає, що першим не щастить, записуюся першою я))))

37 коментарів:

  1. Няй-няй, які пташечки :-) Біжу записуватись :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко, це ж моя мрія - рукодільний блокнотик, та ще ц такий гарний весняний :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний блокнотик)))) Вишивка суперова)))

    ВідповістиВидалити
  4. Обожаю блокноты ручной работы! Теперь даже буду знать, что 1 апреля не только день смеха, но и птиц :-))Алина, твой блокнотик чудесный!
    Записываюсь :-))

    ВідповістиВидалити
  5. А для меня это был секрет))) Теперь буду знать)
    Конечно же с удовольствием записываюсь)

    ВідповістиВидалити
  6. Най пробачать мене пташечки, але я зовсім не знала що 01 квітня - це їх день...( Але тепер знаю. І дуже сильно хочу такого крутого блокнотика з вишивкою!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я зі школи запам"ятала цей день - у нас в ці дні був тиждень біології і кожного року 1 квітня нас заганяли у актову залу і показували фільм про птахів)))

      Видалити
  7. Буде смішно якщо саме перший номер виграє!
    Дуже гарний блокнотик, мені надзвичайно подобаються пташки, треба буде своїй папужці купити 1-ого квітня якийсь смаколик.

    ВідповістиВидалити
  8. Дерево, то я! І мені дуже подобається той блокнотик. Ти ж давай зізнавайся, як будеш розігрувать, щоб знать кому могорича поставити ... бо так вже кортить таку красу отримать :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) не знаю - думала, залучити до розіграшу попугая свого, але то вже як він захоче - працювати у своє свято, чи ні :)

      Видалити
  9. І мене хай пташки вибачать ((( але я теж не знала що є таке свято ((( точніше незнала що вно саме цього числа )))
    як виграю блокнотик, то запишу собі це на першій сторіночці ;)
    Дякую сонечко за таку красу!!!! Маю твої вишиті вироби і знаю яка це краса!!! хочу ще )))

    ВідповістиВидалити
  10. І я хочу!! Вишивка така суперова!!! Хочууу!!!!! Ну люблю я блокноти, що ж тут зробиш)))))

    ВідповістиВидалити
  11. Your quilts/crafts are so fantastic!!! I love your blog! Я люблю вашу страну, потому что я православный.
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    ВідповістиВидалити
  12. Ого, я також з числа тих хто навіть не здогадувався, що це день птахів ;) - будем святкувати! Блокнотик такий класний!

    ВідповістиВидалити
  13. Я хоч і в тій самій школі вчилася, але мені ніхто ніколи не показував фільма про пташечок:)
    Алінко, ти ж знаєш, як я люблю твої роботи, і те-що ти моя МУЗА(підлизуюсь:)), тому стаю в чергу за блокнотиком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а нам Люба Василівна показувала))) Мабуть, тоді, коли ти вчилася, ще не було того фільму :)

      Видалити
  14. Аліночко, хоч так можу подивитись на роботи. А мені заблокували хід і вхід до віртуального дому. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино, у мене колись теж писало попередження, щоб я не заходила, але я заходила на свій страх і ризик - ттт, нічого поганого не сталося :)

      Видалити
  15. Алина, твой блокнот просто мечта, очень нежно и красиво :))) запиши и меня :-)

    ВідповістиВидалити
  16. Как же я засматриваюсь на Ваши блокнотики!! Надеюсь, что удача будет на моей стороне))

    ВідповістиВидалити
  17. Блокнот очень нежный и красивый! Желаю всем удачи!

    ВідповістиВидалити
  18. Долучаюсь до довгого ряду тепер уже знаючих про день птахів;) Таки недарма вас ганяли в актову залу, он скільки людей ти тепер просвітила;)
    І хто-би відмовився від цієї краси??? Таких блокнотиків забагато не буває!)))

    ВідповістиВидалити
  19. ))) не все пам"ятаю зі шкільної програми, а от такі моменти запам"ятовуються найкраще :)

    ВідповістиВидалити
  20. Як це мало не пропустила таку цукерочку?! Мені саме потрібен блокнотик, щоб записувати адреси моїх віртуальних подружок:)

    ВідповістиВидалити
  21. Алиночка, блокнот чудный! Просто замечательный! А я чуть было не пропустила такую замечательную конфетку!

    ВідповістиВидалити
  22. Блокнотик просто шикарний. Такий романтичний....не можу пройти мимо такої краси:)))

    ВідповістиВидалити
  23. Обожаю тканевые обложки! АТС Твоя - жду адрес на почту)

    ВідповістиВидалити
  24. Замечательный блокнот! Весенний и жизнерадостный!

    ВідповістиВидалити
  25. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ВідповістиВидалити
  26. Яка краса!!! Дуже сподобались твої блокноти! Як і блог взагалі. А в мене з вишивкою не складається. Лежать три роботи наполовину зроблені і все немає на них часу. ((( Тому дуже поважаю людей які можуть тврити таку красу до останнього стежка. Із задоволенням стала ПЧ. Запрошую і до себе. http://scrapforhappiness.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  27. чудесная конфетка.с удовольствием поучаствую http://natali-mon.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  28. Алина, рукодельный блокнотик с мягкой обложкой одна из моих мечт ;) С удовольствием принимаю участие ;) На панельке справа!

    ВідповістиВидалити
  29. Блокнотик просто шикарний! Спасибо за шанс!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug