неділя, 12 лютого 2012 р.

Дарую посмішку світу ;)

А  мені знову прийшло Secret message!!! Ще й яке! Цього разу до мене прилетіла білоруська сова від Катерини:

не буду писати про те, що конверт був відкритий, а листівка вийнята з упаковочного пакетика... Ех, нема їм там що робити на пошті, чи як?
Все-таки класна гра!!! А я, між іншим, шукаю ще одного бажаючого ;)
***
А ще отримала приза, якого виграла моя тільда Марікіта:

Дякую, дівчата, ВЕЛИЧЕЗНЕ вам дякую!!! Ну, як тут не дарувати посмішки світу?!!!))))

5 коментарів:

  1. ММЬЬЬ, яка чудова пташка! І вітаю з виграшем, твою Марікіта того варта!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко, вітаю тебе з такими приємними миттєвостями життя!!!Твоя Марікіта справді варта нагород!!!
    А щодо гри-було б умене більше вільного часу , я б мабуть, би спробувала б.

    ВідповістиВидалити
  3. Приєднуюсь до привітань. Я на сайті бачила знайому лялечку, але привітати вчасно не встигла!
    Дякую за посмішку, у такі морози - це саме те, що треба)))

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка, вітаю з подаруночками!!! ти заслуговуєш на них ;)

    ВідповістиВидалити
  5. вітаю!!! прікольна листівка і виграш теж!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug