неділя, 12 лютого 2012 р.

блокнотик




Формат А6, 96 аркушів; 


10 коментарів:

  1. Класний такий,дівчачий! Я би в такому блокноті залюбки залишала свої записи:)

    ВідповістиВидалити
  2. Який він класний!!!
    І як я хочу машину!!! Дві!!! Швейну і для вирізання і тиснення!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) машинка (швейна) корисна річ у господарстві, а у господарстві творчої людини то й поготів!!! А коли чогось дуже-дуже хочеш - воно (машинка для тиснення, наприклад) у тебе появляється!!! Тому,Іринко, скоро матимеш машинку!!! ;)

      Видалити
  3. Краса!!! Горошинки ням-ням! Роздивлялась-роздивлялась і не зрозуміла: сердечко вишите так??? Аліно, ти на льоні вишиваєш чи на Evenweave?
    Чи можеш мені порекомендувати якийся інтернет-магазин в Україні, в якому можна купити льон для вишиванок?
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино!!! У планах було ще зробити листівку до комплекту - папір у мене рожевий у горошки є))))
      Так, сердечко вишите маленьким хрестиком - то я пробувала, як вишивати на такій тканині - я не знаю, що то за тканина - то і не льон, і не бавовна - купувала для пасхального рушничка (ширина там 30 см - якраз для рушничка), але не буду на ній його вишивати... На льоні вишита чорна обкладинка для паспорта, а моя обкладинка (з сердечком) на льоні+бабовні (50 на 50). Сорочку синочку вишивала на домотканній тканині... На жаль, не можу порадити ніякого інтернет-магазину, бо усе купувала у магазинах чи на виставках...

      Видалити
  4. який романтичний блокнотик!!! він мені асоціюється з таким, де записують свої почуття-хвилювання закохані дівчата....

    ВідповістиВидалити
  5. УРААА! Я! Я буду теперь записывать свои мысли и идеи в этот волшебный блокнотик! Сегодня получила такую замечательную посылочку с целой кучей сердечек! Спасибо тебе, Алиночка! Я вот сейчас еще чуть-чуть порадуюсь и пойду напишу в своем блоге о посылочке и всем, что я получила сегодня. А блокнотик такой нежный и мягенький, как живой! Так и хочется его погладить! Чувствуется тепло и ласка, с которой вышивались нежные крестики и укладывались рядочками горошинки! И открыточка - супер! Балдею! Завидуйте мне теперь - ибо я счастливка! ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug