субота, 4 лютого 2012 р.

АТС 4 seasons

Несподівано для себе, зробила я серію АТС 4 seasons. Все-таки добре мати не одне захопленя - зараз багато вишиваю, в основному на подарунки... Процес вишивання сам по собі заспокійливий, але і він, коли його багато, набридає))) От і  відволіклася на скрапик. А ще записалася на  АТС від Майї , тому не хотіла відкладати у довгий ящик виготовлення своїх:
 Трохи детальок деревця: зима - сніг зроблений акриловим контуром;осінь - листя, розмальовані золотим акриловим контуром, що надає їм об"єму:
Першою вибирає собі АТС Майя  ;)
Якщо ніхто не захоче забрати решту - я не ображуся: вони мені дуже подобаються)))))
зима - Maryana

весна - Natali

літо - Sonchyk

осінь - maya_ukr

18 коментарів:

  1. Ой, я хочу! такі вони класні! Можна мені осінь, або літо якщо осінь зайнята?

    ВідповістиВидалити
  2. Що значить ніхто не захоче забрати? Та я тут буду друга (після Майї) на черзі) І якщо можна мені зиму або весну *то вже залежить від вибору першої))* Але дуууже хочеться одну з двох)

    ВідповістиВидалити
  3. Яка ж краса!!!!!!!!!!!! ООО!!! А якщо залишаться, то можна мені??? Мені так зима подобається ;))

    ВідповістиВидалити
  4. Можна))) усе вам можна! Почекаємо, що Майя обире - тоді й знати будемо, яка кому ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова серія,шкода ,що так мало(((от якби по місяцях))))буду чекати наступну))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, не знаю, коли ж то наступна буде)))) А по місяцях цікаво))), але ж то геть 12 АТСок!!!! Забагато?

      Видалити
    2. О, прикольна ідейка!!! Нуся рулить. Дуже гарні АТС, і їх, звичайно - ММАААЛЛЛОООО!!!! Така талановита Леді - сонечко може не тільки 12 подужати, думаю. :)))) (ага, а сама не спромоглася жодної зробити, хоча винна не раз...).

      Видалити
  6. Он скільки бажаючих забрати решту)))
    Гарна яблунька.

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова серія!!! таке собі міні-життя в картинках )))

    ВідповістиВидалити
  8. Ага, бачу, що через часові відмінності я вже ні однієї краси не застала. А жаль!!! А мені літо дуже до вподоби :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. наступну серію( якщо така буде))) вночі опублікую, коли ми тут спати будемо)))

      Видалити
  9. Дуже гарна і цікава серія вийшла!!!
    Де ж та Майя так довго ходить???

    ВідповістиВидалити
  10. Суперова ідея) Деревця класнючі))))Навіть обрати важко) Зима справді виділяється)

    ВідповістиВидалити
  11. Такі класні АТСки! Я би всі собі забрала!!!! )))))
    Майя,обирай вже-народ чекає! ;-)

    ВідповістиВидалити
  12. Добрый вечер, извините, меня пожалуйста, я после сессии в институте отхожу:). Я выбираю осень, это моё любимое время года! Спасибо, и еще раз девочки извините за задержку, надеюсь, что Вы меня извините!!!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug