неділя, 29 січня 2012 р.

" У каждого человека свои звезды...

...а у тебя будут звезды, которые умеют смеятся!"
Антуан де Сент Экзюпери "Маленький принц"


...Приніс мені чоловік у п"ятницю повідомлення на лист рекомендований - від Нового року листи до мене не приходять(((, а тут на тобі (мені тобто)!!! Але ж від кого? Пише на повідомленні - з Нікополя... Перше, що прийшло у голову, у Нікополі - один зі скрапових інтернет-магазинів, але ж я нічого там не замовляла!!! Питаю в чоловіка - ти замовив мені якогось дирокола?)))) Каже, що не замовляв... Ну, думаю, сюрприз мені хоче зробити...
Іду вчора у 15-градусний мороз на пошту, а там....  на мене  чекав величезний сюрприз - не від чоловіка))), а від Ані!!!! І як я могла забути, що я у грі "Secret message"????
І я ще раз переконалася, що немає у світі нічого випадкового... "Маленький принц" моя улюблена книга (єдина моя серія АТС була у її тематиці), а тут мені прийшла така краса!!! Дякую, Аня!!!!



А хто ще хоче пограти у гру - записуйтеся ТУТ! ;)

13 коментарів:

  1. Уф, дуже рада, що Вам сподобалась моя листівка..Маленький принц - також моя улюблена книга...А ще Ви мені відкрили очі, що в моєму місті є скрап-магазин..А я все замовляю десь у інших місцях))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, давай на "ти" ;)
      Scrapbooking.com.ua - мені там подобається, замовляла не один раз)))

      Видалити
  2. Цікаво.. бачте, скільки користі та радості ви одна одній принесли :-))) А ще - прийдеться ще раз таки перечитати цю книгу :-)) (щось з дитинства вже все забулось :-((()

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! Листівочка чудова! А книга безсмертна. До речі в англійському варіанті книга сприймається по-іншому.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хм, цікаво почитати в англійському варіанті... Бо то й правда, що по-іншому сприймається - колись давно читала "Catcher in the Rye" J. D. Salinger в оригіналі - дуже сподобалася, а потім переклад "не пішов"...

      Видалити
  4. Цікава листівка й не менш цікава гра :)
    пс:книги не читала:(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. книги ти не читала, бо ту, що була у нас вдома, я забрала?))))

      Видалити
    2. А ,що у нас вдома була ця книжка???? Я не знала...:)
      Богданка брала в бібліотеці-їм задавали на літо прочитати,то вона мені дещо вголос читала:),а сама я її так і не прочитала...колись...якось....може....й прочитаю....

      Видалити
  5. Интересная такая открыточка! Люблю неожиданные посылочки:)

    ВідповістиВидалити
  6. Класно дуже. Треба і собі перечитати... Листівка із глибоким змістом.

    ВідповістиВидалити
  7. Какая интересная игра, да ееще такими приятными сюрпризами балует :(

    ВідповістиВидалити
  8. ооо!!! і я люблю ту книгу, і навіть не раз перечитувала ))
    і листівка вийшла просто суперезна!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug