четвер, 26 січня 2012 р.

поважна дата

Коли робила цю листівку, думала, а яка я буду у 85? А буде у мене 85? Що таке 85 років у порівнянні з вічністю??? Що таке вік?.... 85 - справді поважний вік - дай Боже, кожному його відсвяткувати - у здоров"ї та радості, у величезному колі рідних та друзів!!!

 Важкувато було її робити - по-перше, листівка на замовлення, і що подобається мені, може не подобатися іншим... По-друге, вік-то  у іменинника не 25 і не 45... По-третє, вишивка дуже велика получилася, що  теж додало чималих клопотів з оформленням...
Розмір листівки 15х15 см; усередині - привітання з квіточками і метеликом)))
Вцілому, результатом я задоволена. Хочеться, щоб і замовникам вона прийшлася до смаку, а головне - імениннику! ;)

10 коментарів:

  1. Мне нравится! А вообще, должна сказать, что дожить хотя бы до такого возраста - это уже подвиг при нашей экологии и политике! Так что, считаю, что именинник заслужил такую красоту получить в подарок :)

    ВідповістиВидалити
  2. О,дуже гарно й святково-врочисто!!!!
    М-дааа...аби дав Бог,щоб ми всі до такого поважного віку дожили...

    ВідповістиВидалити
  3. Алинка, не устаю восхищаться твоими открытками, всегда такие разные и такие душевные! Уверенна что и заказчик и именинник(ца) останутся довольны :)

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, я не флорист, але мені здається, що оті квіточки, то барвінок-символ довголіття. Тому отака листівка в самий раз повинна прийтися до смаку- ніжно, красиво, символічно. Люди старшого віку люблять символіку.
    А нам усім здоров"я і дожити при розумі та здоров"ї до 100 років. ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Ти постаралася і все вийшло чудово! Вишивка супер, і оформила гарненько. Думаю - сподобається!

    ВідповістиВидалити
  6. Вийшло чудово. Думаю людині такого віку має на всі 100% сподобатись вишивка.

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко, розглядаю твою відкритку і розумію- вона як завжди оригінальна і виконана "з душню", а ще розумію, що я засумувала за власними вишитими відкритками ...Дай взагалі , щось останнім часом розлінилася я...Але, то таке...Доречі, в мене на роботі є колега-такий собі 80 річний дідусь-правда, він вже більше дрімає на робочому місці, ніж парацює, але все ж таки кожен день долає відстань у 20 км в дорозі до свого робочого місця!!!Звісно, нам би усім дожити до такого віку, але особисто мені, здається , що у 80-85 років потрібно знаходитись на заслуженому відпочинку.Полюбому!Не знаю , чомусь захотілось про це написати:)

    ВідповістиВидалити
  8. Аліно, вишивка суперова. Моїй бабусі майже 85, так от їй сподобалась би точно. Як завжди моє WOW твоєму оформленню. Дуже гарно зроблена рамочка!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Вышивка для женщины в таком возрасте, мне кажется, обязетально понравится! Она смотрится эффектно и ненавязчиво. Работа гармоничная. Я тоже часто делаю открытки с вышивкой...у меня получаются почти всегда большие работы.. см по 18...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug