середа, 18 січня 2012 р.

квіткова маніячка Уна)))

(Маніяк (від др.-грец. μανία — безумство, захопленість, пристрасть) -  людина, яка одержима якоюсь манією; в переносному значенні - людина, яка має сильну пристрасть до чогось.)


Коли людині дуже щось подобається - те щось у неї скрізь: на одязі, на взутті, в декорі... У ляльок, виявляється, усе так само...

А почалася ця історія з гарненького малесенького кошика, якого я купили  три роки тому на Андріївському Узвозі. Вже тоді у мене зародилося бажання пошити першу іграшку, але росло  це бажання аж до вчора...
Спочатку у корзинці планувалися маленькі фрукти, але маніакальна любов Уни (так звати мою першу Тільду) до квітів перемогла))) - довелося поступитися:
Уна дівчина ділова - перш ніж братися до створення квіткової композиції - треба сісти і оцінити усю ситуацію))):
Тоді і квіти самі у букет складаються ;)
 А що знаходиться у кишені квіткової маніячки? - садові грабельки))) - раптом знадобляться щось загребти!:
Уна має зріст40 см. Шила її по оригінальній викрійці Тільди-садівниці, але відмовилася від косинки (хоча, я її пошила) і від інших мені не цікавих елементів. 
І ще: у  іграшки обов"язково має бути серце - Уна його теж має ;)
 ***
Шиття іграшки, виявляється, дуже забавна справа - думаю, створю ще не одну ляльку))) Але буду експерементувати з іншими викрійками - надто пишні бедра у цієї пані))))

Якщо дівчата одобрять - делегую Уну на завдання "Тільдоманія" від блогу "Завдання для душі" 


34 коментарі:

  1. Яка стильна пані! така літня, позитивна!!!
    Кошик з квітами - взагалі не має слів - так вишукано виглядає!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ольго!
      Кошик, до речі, маю ще один, але трішки більший - вони (кошики) з листя кукурудзи плетені - бабця якась продавала ;)

      Видалити
  2. Ух-ти! Яка прикольна! А мені подобаються ці пишні бедра і комбінезон! Першу свою тільду шию саме по цій викрійці.

    ВідповістиВидалити
  3. Ну,яка красуня! А яка хазяйновита! ;-)
    Алінко,ти така молодець-щось нове пробуєш у своєму рукотворенні!
    ...тепер мені ясно,нащо тобі був потрібний кошик з грушами)))))
    Удачі тобі у завданні!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))
      так, кошик треба був для цієї дами..
      А у завданнях мені не щастить :)

      Видалити
  4. Алінко, по-перше , ти мене в черговий раз здивувала(доречі, це в тебе гарно виходить) -чогось , я навіть і не підозрювала , що побачу тільду у твоєму виконанні:)По-друге, не називай Уну маньячкою, бо получиш!!!тому, що , по-третє-вона-чарівна !!!І абсолютно не віриться , що Уна-твоя прем"єра, а це значить, що вона вдалася на всі 100% а ти-МОЛОДЕЦЬ!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іринко!
      Уна хоч і квіткова маніячка, але добра ("Ти хто?" - "Фея!" - "А чому з сокирою?" - "Зла я...")))))

      Видалити
  5. Чудова робота!Чудова Уна!Дуже тепла,літня і яскрава!Ти молодець!Дякуєм за участь у ЗдД!
    Єдине,мені тут крил бракує,якось вони додають чарівності і казковості,чи вона має бути без них?Бо я ще цю тільду не розглядала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!!
      Крила є у викрійці, але... я про них забула))))

      Видалити
  6. Яка красуня, така мила-мила і дуже тепла! Відразу літо згадалося, клімби з квітами, сонечко тепле... Алінко, дебют вдався на всі 100%!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Мне очень понравилась Уна, хоть я и не поклонница таких куколок, но эта - просто очаровашка, и у нее действительно есть душа!
    Обязательно на конкурс ее!!!! Мне кажется, жюри должно почувствовать независимый характер этой деловой дамочки. Удачи!!!

    ВідповістиВидалити
  8. А мені сподобалась! І перш за все сподобалась сама ідея такої позитивної садівиці квітів. Грабельки в кишені це супер фішка))) Молодець, в тебе суперово вийшло!)

    ВідповістиВидалити
  9. Рыжая красотка! Очень славная летняя барышня получилась!!! Молодец:)

    ВідповістиВидалити
  10. ЯКА КРАСА!!! Вона справді суперова!! Дякую дуже за участь у завданні!!

    ВідповістиВидалити
  11. Аліночка, це шедевр!!! Ну дуже красиво!!! Успіхів у завданні!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Мены теж дуже подобається, особливо пишні стегна (ну я теж дівочка нівроку :)) і серце!!! А крила можна спробувати, чом би й ні... Успіхів у завданні, і бажаю, щоб вона була не остання!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. теоретично, воно й так і має бути - пишні стегна - це не тільки красиво, а й запорука того, що жінка народить здорове дитятко ;) Але мою думку похитнув чоловік - сказав "Завеликі"(((

      Видалити
  13. Відповіді
    1. ага))) Ох, ці дівчата- нічого не приховаєш)))))

      Видалити
  14. Поки зібралася писати коментар - вже всі мої думки опублікували:))) Вчора не писала- на чоловіковому ноутбуці немає української мови, а російською не можу... Вже звикла спілкуватися з тобою і з Людмилкою рідною мовою;)))
    Алінко, ну вразила ти мене своєю квітковою феєю (яка вона маніячка????) Гарнюня - слів нема!!! І пишні стегна доречні - вона ж українка:))) А грабельки у кишені - справжня газдиня!!!! Дебют, Алінка, в тебе вдався!!!
    Мабуть щось таке є у повітрі, я теж хочу зшити Тільду, але Санту:)))
    Нехай цього разу тобі пощастить у завданні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Людмило!!! Не знаю, може й справді хтось у повітря випустив тільдопил, бо у моїй голові уже вистроїлися у чергу 3 нових образа... %)

      Видалити
  15. И куколка и корзинка хороши необыкновенно! прямо Фея весны получилась! Или фея весеннего сада!Прекрасно!

    ВідповістиВидалити
  16. М-мм, чудова Тільда садівниця - яскрава, стильна дамочка))) Супер!! Бажаю натхнення, щоб створити їх подруг з іншими маніакальними пристрастями)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! мабуть, я скоро стану тільдоманіячкою)))

      Видалити
  17. Аліночка, вітаю з чудовим і дуже файнезним початком!!! Уна просто красуня ))) справжня українська дівчина )) хязяйновита, красива і з довгими косами ))) МОЛОДЧИНА!!!!!

    ВідповістиВидалити
  18. WOWWWWW! Ну що ще можна сказати на 30му пості. Квіткова пані!!!
    Натхнення тобі, Аліно. Сподіваюсь побачити ще не одну твою лялю-кралю.

    ВідповістиВидалити
  19. яка ж вона гарна!!! фотосесія Уни то взагалі!
    успіху тобі в завданні!!!!

    ВідповістиВидалити
  20. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug