пʼятниця, 13 січня 2012 р.

Щедрий вечір! Добрий вечір!

Щедрий вечір - вечір напередодні Старого Нового року - Нового року за старим стилем. Сьогодні знову готують кутю та багато смачних страв. А який ж новорічний стіл без шампанського?))))
Ще у минулому році зробила я 2 бутилки шампанського - одна для новорічної ночі, друга на сьогодні))) Ось так виглядає сьогоднішня:
Фольгу не замальовувала і не здирала, а замаскувала такою святковою тканиною.
А першу пляшку в закритому вигляді я не встигла сфотографувати... Тому показую так званий імпровізований підсвічник:

На цій, на відміну від попередньої, фольгу здерла... Між іншим, дуже зручний підсвічник на Різдвяний стіл - свічка знаходиться високо і нікому не заважає взяти ту чи іншу страву ;)
***
Усіх вітаю  з Новим роком!!! Хто не встиг загадати бажання у новорічну ніч - сьогодні ще є шанс ;)

16 коментарів:

  1. О-оо, чудовий декор бутилок - святково, яскраво!! Супер)))

    Гарна ідея щодо свічки, яка знаходиться вище, ніж тарілки, а то реально або рукав з воском, або опік пальців)))
    Чудового тобі старого Нового року!! Хай все загадане збудеться :)

    А ми будем щедрувати,
    Бо пустили нас до хати.
    У вас хата гарна, чиста
    І ялиночка врочиста.
    Ми щедрівочку співаєм –
    Щастя в домі всім бажаєм.
    Щоб росла у вас пшениця,
    І родила вся пашниця,
    І щоб хліб та пироги
    На столі завжди були.
    Щоб водилися і гроші,
    Щоб харчі були хороші.
    І щоб гривні та „зелені”
    Набивали вам кишені.
    Хай вам меду буде бочка,
    І щоб заміж вийшла дочка.
    А якщо доньки немає,
    То господар хай придбає.
    А як син у вас ще є –
    Хай невістку Бог дає.
    Щоб у вас була худоба,
    А для нас – солодка здоба.
    Ми помолимось за ласку –
    Киньте в торбу ще ковбаску.
    Всі ми щиро щедрували,
    Щоб і сала в торбу дали.
    Як мине цей рік багатий,
    Ще прийдемо щедрувати!! =)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Марино, приходьте-приходьте ще!!! А ковбаску і до ковбаски кинула вам ;)
      Бутилку було шкода викидати одразу першого січня, довелося якось продовжити їй життя))))

      Видалити
  2. в мене весь твій пост квадратиками ((((
    тому незнаю що ти там писала (((
    але пляшечки всерівно просто фантастичні!! )))
    Веселих свят вам ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які ще квадратики??? АААА!!!! Хоч би кружечки вже були, а то квадратики((((
      Дякую, Оксанко!!! Вам теж веселих свят!

      Видалити
  3. Гарненько! Сподобалась ідея про підсвічник. Візьму на озброєння!!! З Новим роком!

    ВідповістиВидалити
  4. Гарненькі пляшки і цікавий підсвічник. А коли проводиш мишкою такі прикольні малюночки з8являються, особливо сніговичок і олень. Граюся, не хочу йти далі.

    ВідповістиВидалити
  5. І я погралася оленями :)) Пляшечки кльові, мені їх так шкода розкривати і викидати, ти класно придумала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от і мені шкода їх розкривати і викидати... Просто виходить, що ти сидиш над тою пляшкою, стараєшся, а в кінці вона попрямує на смітник((( Краще щось інше робити ;)

      Видалити
    2. От і в мене майнула така думка... а ще минулого року я зробила дві чудові пляшки новорічні - там були олені, я так намучилась, поки їх поєднала по колу, так ніби вони мчать навколо всієї пляшки, понасипала глітера, ну коротше вони були чудоооові, і в кінці, на останньому етапі, коли наносила останній шар лаку - пляшка вибухнула просто в мене в руках і заила всю кухню шампанським... я мало не плакала, з горя допила сама те, що лишилося непролите :)) і з тих пір щось мене не тягне на таке неблагодарне діло...

      Видалити
  6. Алінко , ти в черговий раз , доказуєш , що вмієш робити ВСЕ !!!Молодець!!!

    П.С. Прикольні "чудіки" бігають у тебе на сторінці за мишкою!!!Христинка вже побавилась досхочу:)І я теж:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко, дякую! ми всі можемо ВСЕ, просто не завжди хочемо ;)

      Видалити
  7. Дуже гарні пляшки получились-дарма ти мені казала протилежене:)
    Моя використана пляшка теж поки що стоїть,але,мабуть,доведеться все-таки її викинути...хоч і дійсно-шкода...
    З Новим роком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. куди моїм до твоїх братися!!!!
      (вчора ту синю так і не відкрили... Тепер стоятиме до наступного Нр???))))

      Видалити
  8. Гарні пляшки, шикарна ідея з підсвічником, треба скористатися , бо для моїх дітей підсвічники мають балансувати на висоті :-)
    Дякую, що приєдналась до мого сайту Handmade by the Fairy!
    P.S. А малюночки бігаючі за мишкою прикольні, гралася кілька хвилин!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug