четвер, 12 січня 2012 р.

повернення до справ

Чесно кажучи, мене всі ці свята дуже втомили... Я навіть хотіла, щоб вони швидше закінчилися -  було велике бажання щось створити, а оскільки у мене залізний закон - нічого не робити у православні свята, то й довелося сидіти, склавши руки))) Але ж є ще й інший закон... - коли свята закінчилися, то і  бажання творити з ними закінчилось(((
Проте, вчора дуже легко і швидко склалася така простенька листівка:

Розмір 15х15 см; намисто у дівчинки,яка, до речі, є сестричкою цієї))), об"ємне, і квіточка на капелюшку теж ;)

І ще: у мене й досі є вільне одне місце у грі "Secret Message" . Детальніше ТУТ. Приєднуйтеся ;)

18 коментарів:

  1. дуже мила. Ідея з намистечком чудова))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарнюня! Ідея з намистом дуже оригінальна!

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, люблю тебе і твої роботи. Молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка мила дівчинка! Прям весною повіяло! А про закони на рахунок творіння повністю згідна - в мене таж сама ситуація, от і ходжу поки в гості за натхненням :)

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, якщо ти цю красу створила не маючи натхнення...то я навіть не можу уявити що буде коли воно в тебе з"явиться )))

    п.с. а ще вже декілька хвилин сиджу і авлюсь мишкою з твоїми сніговичками, дідами морозами ,,, )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Оксанко, я й сама інколи сиджу бавлюся мишкою)))) І дякую за папір!! Ця листівка з так званих "збірних" - твій папір, квіточки від Валентини Комісаренко і Світлани, тичинки від Валентини-Sonchyk, листочки від Людмили-Miladа... -отак взяла вчора і поприклеювала все!)))

      Видалити
    2. ))) побавилась знову тепер відписую )))
      це ж кльово коли є можливість зробити таку листівку "дружби народів" ))))

      Видалити
  6. прелеснейшая, миленькая и трогательная открыточка!
    Алина, молодчинка! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарна!
    ...а мені нічого не твориться:(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені теж нічого не хочеться((( Постсвятковий синдром, чи як...

      Видалити
  8. як в тебе тут забавно!!!! з дідиками морозиками!!!
    мила листівка!!! з намистом ти кльово придумала!

    ВідповістиВидалити
  9. О, в мене така ж ситуація із святами, коли є бажання- не можна, бо свято, а тільки наступає будний день, то вже й бажання кудись зникає, ех...

    Листівочка чудова!!! Люблю коли все просто і не заляпано)))

    ВідповістиВидалити
  10. А я також на свята понапланувала собі... а тепер вже хочу засісти серйозно, але вічно відкладаю на потім... Листіка ийшла проста, але цікава. Вона несе в собі якусь таємну інформацію) і та інформація явно не банальне привітання) Супер!

    ВідповістиВидалити
  11. Алина, открытка чудесная! Красота! У меня тоже ничего не получилось создать, я просто люблю творить когда одна дома, а тут то приготовить, то подать, то гости. Отвлекают...

    Бусы у девчонки вообще красота!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug