понеділок, 23 січня 2012 р.

З Новим роком!


Новий рік за східним місячним календарем у мене теж почався з подарунків))))
Юля у себе в блозі організовувала новорічний обмін подарунками... Мій подаруночок дістався їй))), а її - мені! Оскільки вчора ми обмінялися (і дуже гарно провели час за спілкуванням в реалі), показую  рукодільну частину мого подарунка:
Картинка не велика - розмір рамки 11х11см
Ще був такий фартушок на шампанське:

...і ялиночка з листівкою:

А Юля мене "закидала" такими подарунками:
милий сніговичок з ліхтариком у рамочці з сніжинками:

тарілка, розмальована Юлею, на якій новорічна ялинкова іграшка (умова обміну) - ну, чим не золоте яблучко на тарілоцчі?!:

а далі - "приємності"(умова обміну) :
багато бісеру:

стрічки-шармики:

набір для вишивання + дуже класний журнал - мені вже руки чешуться з нього ВСЕ вишити))), а щоб пальчики не поколоти - от  мені і наперсток з метеликом))):
 

кухонна тема теж присутня у подарунку - шоколад (умова обміну), а шоколад краще смакує з кавою/чаєм, для якого є така кружка + яблучний рушничок:

От скільки всього!!! Дякую, Юля, дуже-дуже!!! Надіюсь, що тобі теж сподобалися мої подарунки...
Усіх ще раз вітаю з Новим роком! ;)

16 коментарів:

  1. Ой,Алінко,вітаю-такі класні подарунки і їх так багато!!!
    Взагалі,класно от так зустрітися з однодумцями)))))
    А твоя картинка така гарна.А фартушок мене взагалі підкорив-сніжинка на ньому класна:)
    І листівка чудова-я її ще не бачила раніше:)

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательные подарочки! Алина, поздравляю!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ооо скыльки всього) Фартушок на шампанське класний=)))

    ВідповістиВидалити
  4. Так вот куда вчера Юличка торопилась :)))) Мы вчера тоже с ней виделись, я ей собачку-валяшку отдавала.
    Классные подарки! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага, я знаю))) Можна було втрьох зустрітися ;)

      Видалити
    2. Так кто ж зал, что у вас туса намечается. Я бы напросилась :)

      Видалити
  5. Нічого собі, тат тут одні корисності і приємності!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудесная и очень приятная была у вас встреча с Юлей, Алина!Задарили друг друга красивыми и праздничными подарками! Поздравляю! :))) Красивые рукодельные подарочки! Молодцы!

    ВідповістиВидалити
  7. Ого скільки подарунків! Мені дуже твоя картинка сподобалась (сама люблю такі дизайни :-))

    ВідповістиВидалити
  8. Аліночка, яка чудова вишивка!!! Краса!!! Вітаю з гарнющими подарунками)))

    ВідповістиВидалити
  9. ОГО-ГО!!! Скільки бомбезних подарунків!!! Аліночка, ти отримала цілу купу щастя!!! рада за тебе, дуже-дуже!!

    ВідповістиВидалити
  10. Взаимные подарочки - чудо! Все такое разнообразное, красивое, интересное, так интересно посмотреть, молодцы девченки!

    ВідповістиВидалити
  11. ого! скільки всього хорошого!!!! вітаю!

    ВідповістиВидалити
  12. Класні подаруночки! І фартушок суперовий, а картинка пречудова! Класно коли можна зустрітися з однодумцями та й ще подарунками обмінятися...

    ВідповістиВидалити
  13. Аліна, заходь до мене, маю для тебе нагороду!
    http://www.makestitch.com/2012/01/blog-post_25.html

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug