пʼятниця, 30 грудня 2011 р.

Запрошую в гру "Secret Message"

(для любителів щось відправляти поштою і отримувати присвячується)))

"Гуляє" блогами гра "Secret Message", суть якої полягає у тому, щоб відправити незнакомій людині спеціальну листівку (message card і отримати за це  27 (!!!) аналогічних листівок! Класно, правда?)))) 

От я і вирішила погратись... Адресу для відправки своєї message card я отримала, саму листівку зробила, сьогодні-завтра відправлю...

Тепер шукаю 3 бажаючих  погратися зі мною.
Якщо когось зацікавила гра, Ви УВАЖНО прочитали правила і хочете зробити комусь і собі приємно - пишіть у коментарях. Адреси вишлю на електронну пошту.


А от,власне, і моя листівка:
 детальки:

 кубики, квіточка, квадратики, подушка-сердечко, скло в окулярах, червоне пір"ячко...
і фото зі спалахом:

Усі умови збережено: розмір 10х15 см, є головна героїня, є текст, листівка несе у своєму змісті послання... 
Від процесу виготовлення отримала величезне задоволення, та й результат мені подобається! Приєднуйтеся до гри, не пошкодуєте ;)

17 коментарів:

  1. Чарівна листівка в тебе вийшла! Така класнюча!!!!
    Мабуть,гра й справді -цікава,але я щось не маю поки бажання приймати участь у подібному:)....

    ВідповістиВидалити
  2. Там такі складні правила))) поки розібралась)) якщо правильно все зрозуміла то якщо я перша в твому списку то ти відправляєш мені листівку а я пишу в своєму блозі пост і шукаю ще трьох бажаючих)

    а далі мусиш пояснити))) або я ще раз перечитаю))

    в будь-якому випадку Я БАЖАЮЧА!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Все, перечитала вдруге) Зрозуміла))
    Я буду висилати листівку на першу адресу з 3 які ти мені вишлеш) потім публікую пост і вибираю бажаючих) далі вже простіше)))

    якщо обереш мене як одну з продовжувачів гри то ось мій е-мейл
    Lestata_de_lioncourt@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  4. так, Наталя, ти висилатимеш листівку на першу адресу з тих 3-ох, що я тобі пришлю, вичеркуєш її зі списку і вкінці додаєш свою - так матимеш новий список для своїх 3-ох бажаючих ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Волшебная открыточка получилась!! Красотища! так интересно ты вписала объемные элементы!!! Восторг!

    ВідповістиВидалити
  6. так-с.... заходила сюди вдень, заітригувала гра, але не зрозуміла правил ))) тепер перечитала , ще більше зацікавило..... дуже хочу, але це треба ще собі трьох учасників знайти...мммм..... Алінчик, скажу завтра, якщо ще буде "місце" :)
    а листівка дуууже класна! обємні елемнти суперово вписались!

    ВідповістиВидалити
  7. Мар"яно, приєднуйся! ;) я думала десь місяць, приєднуватися, чи ні))), бо треба було багато "хвостів" попідганяти... А гра справді цікава, і зовсім мало потребує ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко, така чудова відкритка вийшла-таємнича...
    Щодо гри- не знаю...все не вистачає вільного часу...

    ВідповістиВидалити
  9. Класная открыточка, волшебная!
    С игрой заинтриговала, иду читать правила

    ВідповістиВидалити
  10. Все, правила перечитала! Берешь меня в игру?

    ВідповістиВидалити
  11. Поздравляю с Новым годом! Счастья, здоровья, радости, удачи! Пусть новый год принесет только добро, тепло, любовь близких и продолжит нашу дружбу! Новых тебе творческих успехов! Веселых праздников! До встречи в новом году!

    ВідповістиВидалити
  12. Алина, привет!
    Получила твою трогательную открытку с посланием :-)
    Спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой какая красота! Алина, как у тебя здорово получается украсить картинки! Невероятно! Развивайся в этом направлении. Мне кажется надписи такие конкретные на белом фоне, что не подходят к этой картинке по стилю.Было бу лучше чтобы их не было.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, спасибо!!! О надписях: в игре одним из условий есть обязательный текст на открытке + открытка должна быть своеобразным посланием... Ну, не придумала я ничего другого))))

      Видалити
  14. Алиночка, я так понимаю у тебя еще есть вакантные места? Можно к тебе в игру?
    А открытка твоя - волшебная ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) Місце є - вишлю на пошту листа з подальшими діями

      Видалити
    2. Спасибо! Письмо получила. Я с удовольствием - присоединяюсь! Ушла обдумывать идею.

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug