четвер, 22 грудня 2011 р.

"Сова! Открывай! Медведь пришел!"

Пам"ятаєте, коли я показувала ялиночки - там була загадка,  і я пообіцяла невеличкий подаруночок для того, хто відгадає... Так-от обіцяного Оля-Sova хоч і не три роки, але довгенько чекала))) Але таки дочекалася:
 Блокнот має один недолік, і довго я думала, чи відправляти його, чи ні... (Оля дуже гарно шиє і мені ой, як соромно...) І вирішила, що треба зробити щось інше - так на світ появилося моє перше сердечко!
Але оскільки блокнот "іменний"))), то все-таки надіслала весь комплект. Надіюсь, він хоч на трішечки підняв настрій ще одній людині ;)
Формат блокноту А6 (105×148мм).


18 коментарів:

  1. Замечательный комплект, уверенна новая хозяйка оценит подарок :)

    ВідповістиВидалити
  2. Класс!!!! Очень нравится и никаких недостатков не вижу!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Як на мене,дуже класний комплект! Чудовий блокнот! І мені дуже сподоболось твоє перше сердечко!;-)

    ВідповістиВидалити
  4. не знаю, що там не так, але мені ДУЖЕ подобається цей комплект;)

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, дуже класний блокнотик і сердечко чудове!!! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  6. І мені подобається, так що все буде ок...

    ВідповістиВидалити
  7. Алиночка, комплект чудесный! Уверена, что он понравится новой хозяйке.

    ВідповістиВидалити
  8. Такі знайомі сови!!!:))
    Чудовий комплект! Гарний подарунок! Молодець! :)

    ВідповістиВидалити
  9. не видно там ніяких недоліків )) не видумуй)) комплект просто казковий!!!! і я впевнена що нова власниця буде від нього в захваті!

    ВідповістиВидалити
  10. видно-видно - там мереживо криво пришито(((

    ВідповістиВидалити
  11. Ох, это ж мое, МОЕ!!! Только я еще сфотать не успела :-) На самом деле, Алин, только в этом твоем посте я узнала о каком-то там недостатке: сама знаю, как мы субъективны и придрчивы к своим "творениям" и спешу уверить - комплект ИДЕАЛЕН, ЧУДЕСЕН, и БЕСПОДОБЕН! Ты даже не представляешь, КАК давно я мечтала о "самодельном" блокноте - и ты творишь настоящее "миколаєве диво" и даришь его мне :-) Правда, теперь мне жалко в нем писать что-то своим страшным почерком :-)))) Дякую тобі, щиро та безмежно :-)

    ВідповістиВидалити
  12. Дуууже сподобався комплект, все ідеально, і кольори чудово підібрано. Захоплююсь людьми, які так гарно вміють вишивати.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug