середа, 21 грудня 2011 р.

Листівка для Марії

Виходячи з розподілу адрес в обміні новорічними листівками, мені випало надсилати листівку  Марії . А оскільки листівка вже успішно до неї дісталася - показую тепер усім, що ж тепер "житиме" в Америці:
Розмір листівки 15х15см.
Чоловік сказав, що було б набагато гарніше, якби сніжинки були не наклеєні, а тиснені... Може, натякав, що хоче мені машинку для тиснення подарувати?))))))))))))))))

Між іншим, ТУТ додаю листівки (по мірі отримання), які вже поприходили до своїх нових власників ;) Загляньте - там така краса!!!


17 коментарів:

  1. Ааааааай які ті олені і санта кльові =))

    ВідповістиВидалити
  2. Алина, очень понравилась вышивка, и оформление красивое)))
    Алина, снежинки сделаны дыроколом? (я в скрапе ноль)

    ВідповістиВидалити
  3. просто чарівно!!! прославишся на всю Гамерику, дівчино! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Наталя, дякую! мене теж в ній олені з Сантою підкупили ;)

    Ольга-olga72, Юля,Оксана-Тавифа - СПАСИБО вам огромное!!!! Снежинки делала двумя дыроколами ;)

    Ольго, дякую!!! Ото ти мене росмішила))) то шо там - на Гамерику - на весь світ)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Замечательная открытка!
    Желаю скорее обзавестись желаемой машинкой :)

    ВідповістиВидалити
  6. Така нарядна листівка получилась!Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  7. Людмилки, дякую!!
    Я-то не дуже хочу таку машинку))) Але не відмовилася б! ;)

    ВідповістиВидалити
  8. дуже гарно! така собі картина в рамці!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класна листівка! Така вишивка там надзвичайна! А сніжинки мені дуже подобаються - вони і не звертають на себе зайвої уваги, але дуже гармонічно туди "впали" ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Краса! Вишивка суперова, незвична на червоному фоні і цим притягує погляд. А на рахунок сніжинок - у ЗробиСама є класний МК по техніці "підробного тиснення". Все в купі - неперевершено, 100% ручна робота! Коли тільки ти встигаєш ше й вишивати?

    ВідповістиВидалити
  11. Все просто чудове, і я натішитись не можу, що власниця такої гарної листівки! Дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже гарна робота, акуратна вишивка (до вишивки в мене дві руки ліві ))) і сніжинки супер!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug