понеділок, 19 грудня 2011 р.

Справжнє свято

Мабуть, я була цілий рік дуже чемною і слухняною дівчинкою))), бо сьогодні у мене справжнє свято - Святий Миколай тому посприяв(з допомогою двох Валентин)...  Знайшла під подушкою подарунок, отримала купу позитивних емоцій від спостерігання за синочком, до якого Миколай завітав уперше, відкрила блог - а там... а там - я виграла у Валентини цукерочку!!!!
Натанцювавшись з радості по хаті))),  вирішила піти погуляти, зазирнувши дорогою у поштову скриньку... І що я там побачила?! Конвертище!!! То прилетіла новорічна листівка від Валентини - з обміну листівками, який я організовувала. Якою ж довгою здалася мені та півторагодинна прогулянка!)))) (відкривати конверт на вулиці не ризикнула) І от хвилююча мить настала... 
 у мене дух перхопило від того, скільки всього там було окрім листівки!!!! Багато паперу А4, квіточки, вирубки, наклейки, цікаві скрепки, гудзички...
 А що вже говорити про красу листівки!!!:


 Валентино, величезне дякую за такий приємний подарунок!!!!

І як після такого не вірити у дива?


13 коментарів:

  1. Вітаю,Алінко! Суперові подарунки!!!! Щиро за тебе рада!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю, Аліночка!! Чудовий в тебе Миколай!!! ;)

    п.с. а я чомусь не бачила тебе в гугл рідері ((( а зараз зайшла, а тут стільки краси!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанко, у мене половина блогів не відображаєтья в оновленнях - то Блогер чудить щось...

    ВідповістиВидалити
  4. О-оо, вітаю з таким чудовим подаруночком від Миколая! :)
    Хай частіше "під подушкою" знаходиться щось приємне ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Ого скільки файних новин на таке чудове свято =)) Вітаю з виграшем і таким файним подарунком.
    а щодо того, про що пише Зірочка, то у мене теж половина постів через гуглрідер не відображається, а в оновленнях через сайт, то вупше, десь 1/3 підписок. Сподіваюсь, що то гугль якісь новшества впроваджує, і скоро все нормалізується!

    ВідповістиВидалити
  6. Який чудовий Миколай, стільки приємних і гарних подарунків :) Вітаю, будь і надалі такою слухняною і хорошою дівчинкою!!

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю, Аліночка, ти заслуговуєш на найкращі подарунки!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ой, дівчатонька, дякую!!! постараюся бути й надалі такою чемною))))))

    ВідповістиВидалити
  9. Таки српавді тобі Миколай щедрий трапився :-) Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую тобі,Аліночко за той чудовий обмін відкриточками, який ти організувала!!!
    Вітаю з виграною цукеркою!!!
    Я тільки можу уявити , як вів себе наш маленький Владик при розпаковуванні подарунків:)

    ВідповістиВидалити
  11. Аліно, дякую за такі душевні слова, сподіваюся тобі знадобиться все те добро. Виявилось дуже важко готувати подаруночок для людини, яку знаєш тільки віртуально.

    ВідповістиВидалити
  12. Ларисо, так - Миколай щедрий цього року ;)

    Іринко, у Влада під подушкою були іграшка з цукерками і книжечки - то йому тільки книжечки цікаві були)))))))

    Валентино, то не просто добро, то справжній скарб!!! Папір такий класний! А квіточки!!! А гудзички-то взагалі поза конкуренцією!!! Ще раз дякую!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug