понеділок, 12 грудня 2011 р.

блокнот №3

Попросила мене моя подруга зробити блокнот, куди можна записувати різні моменти з життя її маленького синочка. Головним на блокноті мало стати левенятко - малюк за знаком зодіаку лев, і поки батьки вирішували, яке ім"я йому дати, називали маленького Левенятком)))
 

Блокнот формату А5 (148×210 мм), обкладинка м"яка завдяки шару синтепону, зав"язужться на стрічки, закладка-стрічка з підвіскою-метеликом на кінці:


Дуже вдало по кольоровій гамі вписалися сюди в"язані квіточки, які прислала мені Світлана, і стрічка-в"юнок, який був у виграній мною цукерці від Оксани:
Дякую, що дочитали та додивилися до кінця ;)

18 коментарів:

  1. КАкой хорошенький...и львенок и блокнотик! Очень гармоничный :-))

    ВідповістиВидалити
  2. Какая замечательная вещь! Очень всё удачно и так мило!

    ВідповістиВидалити
  3. Супер!! такой хорошенький блокнотик!!
    Интересная идея с блокнотом для заметок о ребенке, интересно будет читать лет через ...дцать :)

    ВідповістиВидалити
  4. Блокнотик загляденье, такой нежный и мальчуковый одновременно. вышивочка такакя добрая и позитивная, все подобрано так здорово!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Симпатичный блокнотик! И все так гармонично вписалось в декор.

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночка, це просто краса!!!! Суперський блокнотик!!!! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко,ти просто молодець!
    Блокнот чудовий!

    ВідповістиВидалити
  8. Алина, симпатичный блокнотик - милая вышивка и ИДЕАЛЬНОЕ цветовое сочетание вышивки, тесьмы, цветочки и ткани!!! здорово получилось:)

    ВідповістиВидалити
  9. Какая прелесть!!! Чудесный блокнок!!! Львенок такой веселый и солнечный, и ткань, и цветочек прекрасно подобраны и дополняют друг друга!!! Великолепная работа и шикарный подарок!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дівчата, дякую!!! Мені теж ця робота сподобалася)))), а головне - власниці теж!

    ВідповістиВидалити
  11. Я також дуже люблю ці кольри! а тканинка в квіточки - просто ВАВ! І левенятко таке миле)

    ВідповістиВидалити
  12. Цей блокнот просто дивовижний! В ньому все так гармонічно склалось! Таке класне левеня, супер! А від цього матеріалу я просто балдію ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug