четвер, 8 грудня 2011 р.

Чим ближче до Нового року, тим більше у мене подарунків))) Сьогодні хвалюся двома -
№1 - ПІФ-подарунок від Людмили.
Для мого синочка Людмила вив"язала таку гарненьку кофтинку:
Кофтинка має візерунки і спереду, і ззаду, і на рукавах, а на плечі примостилися гудзички-бедрики)))
Ще від Людмили мені дісталися серветки для декупажу, напівбусинки,  шармики, маленька бутилочка з зеленими блискітками, магніт...
Дякую, Людмило за чудові подарунки!

№2 - ангелик від Юлі, який прилетів не один, а з такою малесенькою гарнесенькою листівочкою:
Ангелик буде прикрашати нашу святкову ялинку, а поки він примостився на вазоні і визирає у віконце - "Коли ж це снігу нападає багато?":
Юля, дякую за приємний подаруночок  просто так!!!

Бажаю усім отримувати багато-багато позитивних емоцій - від подарунків собі і комусь! І щиро радіти разом ;)


11 коментарів:

  1. Завжди будласка :) ПІФ-подарунок дуже гарний, синок у кофтинці такий милий і дуже колір подобається.

    ВідповістиВидалити
  2. Подарунки-це завжди свято! :)
    А Владик такий вже дорослий хлопець у цьому светрику;-)
    Ангелок цікавий-я такої краси не вмію робити...

    ВідповістиВидалити
  3. Тепер вам зима не страшна! :-))) А Ангелочка я зразу впізнала :-)
    Р.S. Заходь за нагородою http://larisynya.blogspot.com/2011/12/blog-post_08.html

    ВідповістиВидалити
  4. Подарунки - це дуже приємна річ, особливо, коли по-старому, через пошту)))) Я теж сьогодні подаруночки отримала, ходжу, мугикаю собі щось під ніс, дрібничка, а так приємно))))

    ВідповістиВидалити
  5. Алиночка, поздравляю тебя с чудесными подарочками! :))) Кофточка доченьке очёнь идёт, она такая тёплая и мягкая, деткам нравятся такие вещи. ПОЗДРАВЛЯЮ! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Людмило, я теж такої краси не вмію робити - якось Юлі так написала, а вона мені взяла - і вислала одного!!! Отака Юля щедра!

    Ларисо, так нам зима тепер не страшна (якщо вона колись таки почнеться)))) Дякую за нагороди ;)

    Світлано подарунки - це завжди приємно - і коли отримуєш, і коли даруєш - я вчора відправляла 2 - теж рада ходила цілий день))))

    Оксана, спасибо!!!!только это у меня сыночек)))) А кофточка действительно очень мягкая и теплая!

    ВідповістиВидалити
  7. М-ммм, які чудові подаруночки!! Вітаю :)
    Хай такі приємні сюрпризи будуть частіше!! :)

    П.С. Синочок - просто чудо!!Хай росте здоровеньким :))

    ВідповістиВидалити
  8. Які гарні подаруночки!!!Владик такий модний в кофтинці і якийсь такий вже дорослий:)

    І ангелочок цікавий! Вітаю!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. шойно бачила цей свитерик в Люди)))
    вітаю з такими суперезними подарунками!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug