середа, 30 листопада 2011 р.

Лист Діду Морозу...

... написав Санта Клаус і хоче вкинути його у поштову скриньку))) Цікаво, що він попросив???
Вишивала Санту разом з цим, оформила декілька тижнів тому, коли отрмала свого нового дирокола - дирокол геть зовсім не новорічний, але мені він нагадує морозні візерунки на склі:

Розмір листівки 15х15 см.

Завдяки чудовим дракончикам Юлі прийму з цією листівкою участь  у конкурсі "Первые снежинки" від "Формулы Рукоделия"

П.с.: і коли вже у нас будуть сніжинки літати??? Завтра? ;)

24 коментарі:

  1. Аліно, я хочу бути Дідом Морозом. ;)
    Гарно, приємно-новорічно. :)

    ВідповістиВидалити
  2. Але й класна листівка! Той "морозний" візерунок взагалі суперський!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна новорічна листівочка )) і дирокол мені теж відразу нагадав морозні візеруночки ;) а ще дуже гарненька вишивочка! люблю такі мініатюрки ))) а схемки де береш?

    ВідповістиВидалити
  4. Очаровательная открыточка. праздничная и симпатичная! :)
    Успехов тебе, Алина!

    ВідповістиВидалити
  5. Така гарна , новорічна, яскрава. Бажаю перемоги!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, чудова листівка вийшла і справді з морозними візерунками :) сбогодні відправила до тебе ангелика, сподіваюсь він ніде не заплутає.

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красиво получилось! Я тоже люблю использовать дыроколы такого плана.

    ВідповістиВидалити
  8. дякую усім-усім!!!

    Валентино-Пташечко, як станеш Дідом Морозом - розкажеш нам, що такого попросив Санта у тому листі ;)

    Людмило, той візерунок мав бути не таким - мені не того дирокола прислали, але я вже не сварилися і нічого назад не повертала...

    Ірино, схемки беру в інтернеті - чого ж тут тільки нема!)))

    Юля, не заплутає ніде - він ж ангелик ;)

    Майя, признаюся, що коли побачила твої листівки з використанням подібного дирокола - тоді остаточно вирішіла, що треба купити і собі такого! Отак-то ;)

    ВідповістиВидалити
  9. А мені все сподобалось-і сама і відкритка, і дирокол!!!Бажаю перемоги!!!

    ВідповістиВидалити
  10. АГа і мене заінтригував той Дід мороз )) цікаво чого він просить? )) може допомоги подарунками? )))
    Чудова листівочка!!
    бажаю тобі перемоги!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красиво и лаконично)Санта классный)

    ВідповістиВидалити
  12. дякую!

    Оксанко, я вже додумалася до того, що Санта K з Дідом М просто домовляються про спільну новорічну гулянку)))

    ВідповістиВидалити
  13. Красивущая открытка! Пусть Дед Мороз все желания исполнит!

    ВідповістиВидалити
  14. Я рада, что мои работы приносят пользу не только мне, а с похожим моим дыроколом тоже получилась неувязочка, заказывала дырокол со снежинкой, а получила эту прелесть, ничуть не жалею, а со временем докупила ещё два-один с круглым мотивом, а второй тоже с решеткой, но пока в деле не использовала.

    ВідповістиВидалити
  15. Неймовірна краса!! Дуже гарна, святкова листівка! :)

    П.С. Напевно, Санта друг по листиванню нашого Діда Мороза))

    ВідповістиВидалити
  16. Очень здорово! Чудесная открытка! Вышивке не надо ничего лишнего! Очень все гармонично вышло!

    ВідповістиВидалити
  17. Класна листівочка!!! І оформлення дуже чудове!!! Шукаю в тебе натхнення, бо маю проблему з оформленням вишитих мотивів... А в тебе всі вишиті листівки такі гармонійні і неперевантажені.

    ВідповістиВидалити
  18. Аня, Людмило, Майя, Марино, Іра - дякую за ваші схвальні відгуки!

    Валентино, дякую! Дуже приємно читати такі слова про свої роботи! Мені завжди легше зробити листівку з вишивкою, ніж без - вишивка ж головна на листівці, весь інший декор - другорядний... Хоча, не завжди мені подобається те, що маю в результаті ;)

    ВідповістиВидалити
  19. Митець не може бути задоволений своєю роботою! Інакше як же він буде рости :-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug