субота, 26 листопада 2011 р.

потрійна радість

Хочу поділитися з усіма потрійною радістю, яка переповнює мене вже другий день! Так-от, радість №1 - АТС від Тані з купою різного завжди потрібного у творчості (окреме спасибі за стрази та очі!!!):

Радість №2 - цукерка від Оксани, яку я виграла у неділю, уже у мене!!! Там стільки всього класного!!! - дивіться самі:
Але найбільше мене порадувала ця сумочка, яку Оксана пошила сама  - така акуратна, дівчача))):

Дякую, Оксано, за такий приємний і потрібний подарунок!
До речі, у Оксани можна придбати такі стрічки та американський хлопок ;)

Ну, і радість №3  - учора я була в готелі "Україна" на святкуванні 20-річчя  створення організації, в якій я працюю (хто знаходиться у відпустці по догляду за дитиною і "сидить" цілодобово з нею, не маючи змоги "вийти в люди" - зрозуміє мою радість!) Та й на Майдані Незалежності вже сто років не була... Час дуже швидко промайнув... Приємно, що мене там не забувають))) Додому повернулася з чудовим піднесеним настроєм, купою вражень і позитивних емоцій та... з Почесною грамотою)))):
Фото мене гарної)))) з вечора будуть пізніше ;)  Можливо, покажу і їх)))
Отакий у мене вчора був день! Надіюсь, трішки моєї  радості перейде до вас!!!

16 коментарів:

  1. Поздравляю с прекрасными подарочками и грамотой!!! Я очень за тебя рада!!! Все такое красивое и необходимое!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко,ми тебе вітаємо!!!!
    Ти заслужила на цю грамоту(я знаю) ;-)
    ...і дуже класні подарунки тобі прийшли!

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, вітаю з подарунками, сумочка така чудова і стрічки і АТС. Рада, що вдалося побувати на святі. До речі я про ангелика памятаю і вже зовсім скоро один прилетить до тебе :)

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, перш за все, вітаю з грамотою-всі ми є старанними працівниками , але не кожен керівник хоче це бачити !!!Вітаю !!!Знаючи тебе , хочу сказати , що ти заслуговуєш на ....багато гарних слів!!!
    Вітаю з такими класними подарунками!!!Використовуй їх у "своє задоволення"!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчата, дякую вам за теплі слова!

    А про подарунки ще таке напишу: коли у мене появляється щось класне(наприклад, стрічки, тканина...) - мені... шкода їх використовувати)))) У когось таке буває?

    ВідповістиВидалити
  6. Юля-Юльона, мені справді пощастило вирватися на свято - мій маленький ангелик відпустив мене))), але не хотів без мами спатки - довелося їхати зі свята раніше.
    Чекатиму на приліт ангелика ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Чудові подарунки! Бажаю безлічі ідей для їх застосування!
    А от можливість вирватися на святкування - це справді чудово (та ще й грамота!). Я от хоч і "бігаю" на роботу, всерівно відчуваю себе "замкнутою" :-)

    ВідповістиВидалити
  8. Я думаю,Алінко,це у всіх таке буває- шкода використовувати матеріали...але ж вони для того й призначені,щоб з них щось творити! ;-)
    Я ще забула вище написати: сумочка дуже класна й оригінальна-з стрічок! Суперова ідея!
    Твори й радуй нас новими роботами!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Алиночка, поздравляю с прекрасными подарками. Мне понравилась идея с косметичкой - тесемки и ленты нашиты так близко друг к другу, что я подумала, что это тканька такая в полосочку :) Класс!

    ВідповістиВидалити
  10. очень рада, что подарочек понравился не только Вам, но и Вашим читателям))
    Материалы используйте с удовольствием! Как правильно заметила Milada - они для этого и созданы ;)

    ВідповістиВидалити
  11. ух скільки подаруночків!!! і ще й яких!!!! рада за тебе!!! ти заслуговуєш на всі ці подарунки і почесну грамоту ;)
    Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug