пʼятниця, 4 листопада 2011 р.

"Две ёлочки выросли рядом в бору..."

Две ёлочки выросли рядом в бору,

Подружками ёлочки были.

Но к Новому году студёной порой

Красавиц подружек срубили.

Ударил топор, зазвенел тихий бор,

Красавиц подружек срубили.


На саночках из лесу елки везут,

A город все ближе и ближе.

И первая елка сказала второй,

« Как жаль, что тебя не увижу.

Расстанемся мы среди лютой зимы,

 Как жаль, что тебя не увижу».


Поставили первую в детском саду,

А в доме напротив подругу

Подружки стоят и ребят веселят,

Кивая в окошко друг другу.

Подружки стоят и ребят веселят,

Кивая в окошко друг другу.


(песня Д.Кабалевского на слова В.Викторова «Подружки»)

У першому класі ми вчили таку пісеньку до Нового року))) - мені так шкода було тих ялиночок, що я співала і ледве-ледве стримувала сльози... Але сьогодні ми плакати не будемо, бо ці ялиночки ніхто не зрубував!
Виходячи з того, шо два попередні дні я провела вдома з соплями і біллю у горлі(((,не маючи змоги вийти на вулицю, довелося використовувати усе, що було у наявності - під рукою так би мовити))) Добре, що у мене під руками))) стільки всього знаходиться!!! - і шматочок фетру 3-річної давності, і  глиняний горщичок 5-річної давності, і склад паєток, і фарба акрилова, і ще багато чого! І найголовніше, шо хвороба не заблоковула мою фантазію)))

День перший ознаменувався появою маленької новорічної красуні:

 Висота з горщиком - 13 см. Ялинка наповнена синтепоном, зшита золотою люрексною ниткою, прикрашена паєтками та стразами, посадженими на клей.
Горщик - реінкарнований))) Його перше життя можна побачити тут. Довелося зішкребти синю фарбу та посрібнити заново, в результаті чого він набув святковішого вигляду. А ще знадобилися стрічка та дзвіночок-бубенчик, які мені подарувала колись Людмила...

Але  ця ялинкова історія починалася з іншого горщика, який теж у своєму минулому житті був не таким, мало того - він був взагалі не горщиком, а... баночкою від дитячого м"ясного пюре)))):
Коли показала чоловіку другу ялинку і запитала, чому його не цікавить, де я взяла такого горщика - він мене вразив наповал - "Ти задекупажила баночку від пюре!!"! І як він здогадався? І слова такі знає))))
Так-от, другий день хворобливого стану був спрямований на виготовлення ялинки для горщика-баночки від пюре:
На відміну від попередньої, тут вирішила паєтки пришивати, а оскільки у мене не вистачало синтепона-наповнювача, у цій ялинці всередині вата))) А ще тут поселилися паєтки-ангелочки, яких я випадково знайшла у своїх закромах... І дзвіночок-бубенчик на верхівці.
А тепер загадка: хто впізнає, з чого виготовлені стовбури ялинок (2 різні) - тому  від мене  подаруночок!
Ялинки "посаджені" у суху флористичну губку (теж під руками знайшла))), зверху яку прикриває шар декоративного моху (його на фото не видно), на який "випав" сніг-синтепон.

Тут дві красуні разом - перше фото без спалаху, друге - з:
 А так вони виблискують при сяйві свічок:
Ну, і на кінець, хочу з цими ялиночками вперше взяти участь у завданні, а саме  у Другому етапі Новорічного марафону від Арт Клубу  
Якщо, звісно, мене там приймуть...






25 коментарів:

  1. О, Алін, дякую за натхнення! Кожного року у мене з'являеться по одній маленькій саморобній ялиночці, а з пайєтками та бісером ще не було :-) Обов'язково зроблю щось подібне! А ніжки.... сірники та олівець? :-)

    ВідповістиВидалити
  2. )))Оля, давай адресу для подаруночка!!!
    У маленької ялинки стовбур - 4 сірника, обмотані ниткою та пофарбовані, а у великої - олівець...

    ВідповістиВидалити
  3. Чудова робота!!!Свято наближається))))Мені ота височенька дуже сподобалася!!!А маєш викрійку до неї?

    ВідповістиВидалити
  4. От не встигла)))) Аліна, ялиночки суперові!!!! Ти надихнула мене на створення чогось такого!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Людмило, Оля, Настя, Юля, Ірина - дякую!!!

    Настя, викрійку шукала-шукала в неті, і не знайшла, тому довелося малювати (олівцем на папері) самій. Якщо вдасться її якось оцифрувати - поділюсь ;)

    ВідповістиВидалити
  6. От,Алінко,ти молодець-таких ялиночок зробила гарненьких!
    Мені більша ялиночка така вже прикольна:) Я собі таку хочу))))

    ВідповістиВидалити
  7. Людмило, дякую! Мені вони теж дуже сподобалися, зробила б і ще, та не маю вже фетру достатньо((( А на великій ялинці багато твого - ангелочки, сині сніжинки, стрічка, бубенчик, коник...
    А головне, коли їх робила - то і горло не боліло)))

    ВідповістиВидалити
  8. Какие же они чудесные и праздничные!!! От второй я просто в восторге!!! А сколько всего - и снрдечки, и звездочки... Красота!!!

    ВідповістиВидалити
  9. )))) От бачиш-творчість як позитивно впливає на нас;-)
    Я ще забула написати,що мені горщики сподобались теж :)

    ВідповістиВидалити
  10. Юля, дякую! Може, комусь здасться, що прикрас забагато, але мені така щедрість більше подобається, ніж мінімалізм - і у прикрашанні справжньої ялинки теж)))

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарні ялиночки! Аж Нового року захотілось)))

    ВідповістиВидалити
  12. Якіж вони справжні красуні -твої ялиночки. Ота ,що більша мені більше сподобалася !!!Молодчинка!!!
    Виздоровлюй!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой, ненько, невже незабаром Новий рік?! Який швидкоплинний час...
    Алінко, ялинки вийшли пречудові, горщики гарнюні, молодчинка!!!
    І взагалі, новорічна ялинка і мінімалізм - речі несумісні! Підтримую тебе!

    ВідповістиВидалити
  14. Які гарнюні ялиночки!!! А особливо та, що закрученою верхівкою!!!!
    Дякуєм за участь у завданні від Арт-Клубу!

    ВідповістиВидалити
  15. Мар"яно-Mary_lviv, Іринко, Людмило-Zhozi, Таня, Мар"яно - дякую!
    Чесно, я ту другу не дуже хотіла робити такою - з закрученою верхівкою, але, бачу, вона тут фаворитка)))

    ВідповістиВидалити
  16. Супер!! Такие сказочные, праздничные елочки-красавицы!! Очень интересные, особенно, которая большая - чудо елка!! :)
    Желаю удачи в НГ марафоне :)

    ВідповістиВидалити
  17. ОООООО!!!! які вони красуні!!! чудові!!! Аліночка, в тебе золоті руки ))

    ВідповістиВидалити
  18. Марино, Оксанко - дякую! А руки у мене звичайнісінькі ;)

    ВідповістиВидалити
  19. Уютные и праздничные! А с закрученной верхушкой еще и смешнючая очень! так настроение поднимает!
    спасибо за участие в НГ марафоне от Арт Клуба!

    ВідповістиВидалити
  20. Какие интересные елочки.
    Если Вы не против - возьму идею для подарков друзьям к НГ.

    ВідповістиВидалити
  21. Инна,спасибо! конечно я не против - делайте и нам хвалитесь ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug