субота, 29 жовтня 2011 р.

Подарункопад

Якось так складається у житті, що певний час не отримуєш нічого у подарунок, а потім, як з  легкого помаху чарівної палички, отримуєш, і отримуєш і отримуєш...  І ніби ще не Новий рік, і не День народження, проте цього тижня до мене дісталося аж 3(!) подарунка, про що далі піде мова.

Подарунок №1 - просто так від Лариси))):
Як зрозуміло з фото, у моєму володінні тепер є такий класнючий гаманець з бедриками))) і 2 відріза тканини! Хочу відмітити, що мене дуже вразило, як акуратно пошито гаманця - Лариса така вправна майстриня!!! А ще я вже уявляю, як колись піду на пошту за посилкою зі своєю вишитою сумкою і вийму звідти цього гаманця і свого модного паспорта - ото вони там заздрити будуть!))))

Подарунок №2 - ПІФ від Валентини
Чесно зізнаюся, я не очікувала стільки всього від Валі (щедра ти ;-) , але найбільше мене вразила коробочка, в якій містилися всілякі скарби для творчості!! А якщо врахувати мою слабкість до різноманітних коробочок...  Але, повернуся до подарунка. Що ще мене вразило - це те, як Валентина гарно і цікаво все поскладала -  стрічки з"єднані  брадсами, кожен відріз тканини містив у собі загадку у вигляді то тичинок, то напівбусинок, то тегів, то маленького бедрика на листочку:
 Ось такі скарби були у коробочці:
 а це - коробочка власною персоною:
Я вже знаю, що у ній буде лежати!!! 

Подарунок №3 - стадо баранів оленів))) від Іринки:
Іринка розігрувала їх у цукерочці, а потім приголомшила, що вишле оленів усім, хто записався на цукерку... Людська доброта та щедрість меж не має...

Ларисо, Валентино, Іринко - ВЕЛИЧЕЗНЕ СПАСИБІ вам з а подарунки!!! Усе так доречно мені потрібне, що я не перестаю вірити у дива! Чого і вам бажаю!


11 коментарів:

  1. Оце-то подарунки!!!!Вітаю,Алінко!
    Чесно-тішусь разом з тобою!)))
    Гаманець з бедриками-ексклюзив!!!!Супер!Лариса -молодець!
    А від Валентини ЯКІ подарунки!!!! Дуже мені сподобалась коробочка-така гарна!І Валентина-молодець!
    А оленяче стадо до мене теж прискакало!..і Ірина-молодець!
    Да, скільки потрібного -за один раз!!!!! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Аліночко, подаруночки просто супер!
    Класна ідея про гаманець, бо мій вже розвалився! ;)
    Ех, класні вони в тебе. Радію і посміхаюсь. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Класно, що тобі все сподобалось! Я чомусь з самого початку хотіла тобі подарувати саме коробочку, тільки до останнього сумнівалась якою вона має бути ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Алинчик, какие замечательные подарки. От кошелечка просто в восторге и коробочка действительно очень красивая нежная. Поздравляю и пускай на почте не хватает места для подарочков для тебя и всех нас :))

    ВідповістиВидалити
  5. Він таки дійшов! :-) Бо я вже хвилювалась... Нехай у цьому гаманці в тебе ніколи не закінчуються гроші!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, хіба так можна- стільки дарованої краси показувати за один раз- ти хочеш ,щоб нас тут усіх жаби зачавили:))))))))))))))))
    Вишитих гаманців мені ще не доводилось бачити-а тут ще й у бедрики!!!Жду не-дождусь коли ти приїдеш погостювати і дасиш вже пощупати ту красу!!!
    Валентина, взагалі, видумниця, та що треба!!!Оригінальна коробочка вщент наповнена подарунками-класно придумано !!!!
    А мої олені вже , як епідемія, заполонили всю Україну і ближнє зарубіжжя :)

    ВідповістиВидалити
  7. ой, сколько красот и прелестей! поздравляю! :)

    ВідповістиВидалити
  8. ВІТАЮ!!!!! ти заслуговуєш на такі подарунки!!! нхай файно тобі служать, а в гаманці завжди буде достатньо грошенят ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug