четвер, 1 грудня 2011 р.

***Кому Новорічну листівку?***

Не знаю, як ви, а я люблю отримувати листівки до різних свят - до Дня народження, до Великодня, просто так))), але найбільше  -  з нагоди Новорічних свят! Але ще більше задоволення я отримую від надсилання листівки комусь!!! Так-от, до чого це я веду... Пропоную влаштувати обмін Новорічними листівками, виготовленими власноруч. Організацію беру на себе))) 

Основні правила:
1 - записуємося через Mister Linky  тут до 1.12.2011р. - часу предостатньо для підготовки; 2-3.12. розішлю усім адреси. Відправляємо листівки з розрахунку, щоб вони дійшли адресату до 25.12 (оскільки серед учасників є представники далекого зарубіжжя))), їм відправляти треба раніше, ніж по Україні)
2 - надсилаємо мені на lustivky@ukr.net свою поштову адресу, вказавши свій нік та адресу блогу
3 - виготовляємо новорічну листівку і не показуємо(!!!) її ніде, поки її не отримає адресат
4 - розміщуємо у себе в блозі картинку з прямим посиланням на дану публікацію (не обов"язково, але бажано - чим більша кількість людей прийматиме участь - тим цікавіше! ;-)


5 - отриману листівку показуємо у себе в блозі ;-)

От, ніби, і все. Чи надсилати ще щось, окрім листівки? Пропоную додати до листівки щось з матеріалів для творчості - але в межах рекомендованого листа - усі мають бути у рівних умовах. Свої пропозиції пишіть у коментарях

Адреси розподілю наступним чином: в довільному порядку витягатиму папірець з ім"ям учасника, який буде надсилати листівку наступному, кого витягну і т.д., а останній, відповідно, надішле першому.  Таким чином, ніхто не знатиме, від кого отримає листівку.



Ваші листівки:

Ольга-Murlikatam  для Ірини-*Ириска*:


Валентина -Valentyna Komisarenko для Алінки - Ladybird:


Лариса -Larisa  для Наталі-Insolence:


Наталя-Insolence для Людмили- Milada:


Алінка- Ladybird для Марії -Maria Rud:


Юля-Юльона для Насті- Нусі:


Богданка-Bodyana :) для Оксанки-Зірочки :) 





Ірина-*Ириска* для Мар"яни -Mary_lviv :



Марина-МаЛина для Людмили-Zhozi:

Настя-Нуся для Лариси -Larisa:


Валентина-Пташечка для Валентини-Sonchyk:




Людмила- Milada для Інни-Innuleska:


Світлана для  Марини-МаЛина:


Марія - Maria Rud для Юлі - Юльона:


 Людмила-Zhozi для  Ольга-Murlikatam:


Маріанна-Ukrainka для  Богданки-Bodyana :):

Інна-Innuleska для Наталі-Natali:


Алла-alla_vb  для Маріанни-Ukrainka:
Мар"яна -Mary_lviv для  Алли-alla_vb:

Оксанка-Зірочка :)  для Валентини -Valentyna Komisarenko:

...
















34 коментарі:

  1. Вперше прийматиму участь в такому сюрпризному обміні, тому дуже цікаво!

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко, чудова ідея !!!
    Приєднуюсь до вас !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Я із задоволенням прийматиму участь!!!! Я теж люблю вітати й отримувати листівки!
    Можна ще додавати якісь подаруночки для роботи(скрапові,вишивальні тощо) чи солоденьке щось)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Якщо чесно, я вже давно чекала, коли ти оголосиш обмін :-))))))) З задоволенням приєднуюсь!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, класно придумала! ;)
    Питання новачка, а треба показувати отриману листівку чи відправлену?

    ВідповістиВидалити
  6. Ой, як класно - народ приєднується!!!!

    Валя-Пташечка, треба - і ту, що прийде, і свою - але свою тоді, коли її отримає адресат.

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова ідея! Люблю робити подарунки і маю вже задум щодо листівки і подарунку. З нетерпінням чекатиму на відповідь.

    ВідповістиВидалити
  8. І я до приєднуюсь гурту, люблю отакі сюрпризні забавки. І хоча ідей наразі немаю, але то діло наживне =))

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчата, так класно, що ви записуєтесь!!!
    Я змінила дату на 1.12, тому що відправляти за кордон треба раніше (в США лист іде 15 днів,по близькому зарубіжжю приблизно стільки ж, по Україні 2-5 днів) - тому відправляти будемо так, щоб отримати листівку до 25.12. Ок?

    ВідповістиВидалити
  10. Мені ок. Відредагую в дописі, а картинку залишати ту саму ?

    ВідповістиВидалити
  11. І я до вас, можна? Хочу когось загадкового листівочкою привітати і отримати!

    ВідповістиВидалити
  12. Тацуня,все можна!!))) Тільки запиши себе через Mr.Linky!

    ВідповістиВидалити
  13. Ото я затуркане, картинки зміненої не побачила. Уже все виправила ;))

    ВідповістиВидалити
  14. Алінко, дякую за оцінку ангелочків. Я ще не впевнена чи встигну створити листівку щоб прийняти участь в твоєму обміні, але з задоволенням особисто для тебе створю такого ангелочка. Тому чекаю на почтову адресу. Мій емейл є в профілі :)

    ВідповістиВидалити
  15. хочу, хочу, і я дуже хочу!!!! мою адресу ти маєш ;)

    ВідповістиВидалити
  16. і я з радістю приєднаюся :) чудовий обмін!
    адресу відправила свою :)

    ВідповістиВидалити
  17. Я ще трошечки подумаю, але ідея - супер

    ВідповістиВидалити
  18. Алінко, ну от і я наважилась прийняти участь в твоєму обміні :) Пішла писати адресу

    ВідповістиВидалити
  19. І я приєдналась) Цікаво буде від кого ж я отримаю листівку) Зараз відправлю адресу)

    ВідповістиВидалити
  20. Дівчата, я з вами, сто років не отримувала справжньої листівки! Ідея просто супер!!!

    ВідповістиВидалити
  21. еще успеваю записаться? уж очень хочется поучаствовать...

    ВідповістиВидалити
  22. А когда обмен адресами и отправка будет?

    ВідповістиВидалити
  23. сьогодні відправила усім адреси. Якщо раптом хтось не отримав - пишіть!!!!

    ВідповістиВидалити
  24. тут листівка яку я отримала від Валентини-Пташечки :http://sonchyk-art.blogspot.com/2011/12/blog-post_29.html

    ВідповістиВидалити
  25. Дівчата, листівочки гарні!
    Дякую нашому організатору! Обмін вийшов цікавий!

    ВідповістиВидалити
  26. и я получила замечательную открытку от Аллы!
    http://ukrainka-ukrainka.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
    Алина, спасибо за организацию!!!

    ВідповістиВидалити
  27. Я також отримала свій довгоочікуваний подарунок! http://valkyrie2011.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
    Дякую, Алінко, за чудову гру! Отримала масу вражень!

    ВідповістиВидалити
  28. І я, і я отримала свій скарб http://www.makestitch.com/2012/01/blog-post_17.html
    Дякую, Аліно, за гру!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug