середа, 19 жовтня 2011 р.

про новорічне

Переглядаючи мій блог, можна помітити, що в минулі роки підготовка до Новорічних свят у мене починалася влітку або на початку осені... Цього року я чомусь ніяк не можу впіймати новорічну хвилю, а часу-то до свята залишається з кожним днем все менше і менше... Учора заставила себе (прямо, тиранія якась!))) зробити парочку листівок - включила для правильного настрою різдвяний фільм,  але... робилося все без особливого запалу((( Старію, мабуть...
Покажу  поки тільки одну листівку:
   
 Мабуть, пташечка наїлася сніжинок і не може голосно сказати, що вона хоче у подарунок від Санти, тому він нахилився до неї і уважно слухає))): 
 
 Розмір листівки 10х15см 

 А ще у нас дуже холодно в квартирі, бо не включають опалення... Сидимо, мерзнемо...

17 коментарів:

  1. Привіт! Гарна листівка, цікаво що він їй подарує... А ти чого все плачеш, Бедрику? Так змерзла? Накалапуцяйте гарячого чаю з медом і лимоном (а можна і з апельсином :)) і грійтеся. Скоро буде тепленько, я думаю! Не сумуй.

    ВідповістиВидалити
  2. Красиво!!! По новогоднему!
    Я тоже себя ругаю и пытаюсь заставить себя уже чтото к празднику делать, но пока не получается:)

    ВідповістиВидалити
  3. В мене особливого новорічного настрою ще поки теж не наблюдається))) Але,я думаю,що він ще з"явиться)))
    Листівка взагалі суперова,як завжди! Святкова,зимова,новорічна.. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесная новогодняя открыточка, прям сразу захотелось что-то и себе прошептать Санте на ушко :))

    ВідповістиВидалити
  5. Ой, і не кажи, щось ніяк підготовка до Нового року не йде :-(, А листівочка в тебе класна вийшла!
    А не твориться тобі мабуть від холоду... Я це дуже розумію - в нас на роботі +13 (начальство каже, що оптимальна температура для роботи :-)). Добре хоч дома автономне опалення (я дуже теплолюбива рослина :-))))
    Сподіваюсь, опалення вам таки ввімкнуть і натхнення до тебе повернеться з теплих країв :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова листівка, не треба себе примушувати, пізніше зробіш на одному диханні, відразу не одну)

    ВідповістиВидалити
  7. Какая прелесть!!!! Чудесная открытка, а вдохновение о НГ может не приходит потому, что нет снега?
    Грейтесь, пейте чай, смотрите теплые, душевные фильмы... :)Удачи и новогоднего вдохновения (настроения)!!! Начало прекрасное!!!

    ВідповістиВидалити
  8. А між іншим насилля не видно! ;) Гарна листівка!:)

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, дівчата!

    Ольга, та ми те і робимо, шо калапуцяємо той чай з ранку до ночі! Вже не плачу - з вами веселіше ;) А пташечці він подарує щось від болю у горлі, мабуть))) і ще щось...

    Юля-Юльона, треба неодмінно щось пошептати, і не один раз, бо Дід той старенький, може забути або не дочути...

    Ларисо, у нас теж +13 в квартирі, кімнату трошки обігіріваємо, але все-одно холодно - наодягаюся і сиджу, як капуста)))

    Віка - золоті слова!!! Я-то ніколи себе не примушую, бо знаю, що так не треба робити... Але вчора були якісь магнітні бурі у моїй голові %)

    Юля-Мрія, я й не знаю, чи сніг вплине на настрій, у мене якийсь переворот в голові відбувся, мабуть, - все, що любила раніше, тепер приносить менше задоволення...

    ВідповістиВидалити
  10. ))) а мені спообалось про пташку яка наїлась сніжинок )))
    Чудова листівка, бачу хвилю ти таки зловила ;) тепер тримай її міцно, геть погані думки ( то я про те що любила, тепер приносить менше задоволення) ....то все виною ті холодні батареї ;)
    бажаю якнайшвидше тепла в хаті і тоді творити...творити і творити ;)

    п.с. обнімаю тебе і дууууууууже дякую за сюрприз ))) я нічого не відкривала, чекаю назначеної дати ))) але та радість від твого листа ВЕЛИЧЕЗНА!!!! Дякую, сонечко!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Алінко,не мерзни!Чудова листівка,піднімає настрій і відчувається свято!
    А настрій прийде,от побачиш!!

    ВідповістиВидалити
  12. Яскрава і позитивна листівка, зразу відчувається новорічний настрій і свіжість першого снігу... Красиво!! :)

    ВідповістиВидалити
  13. ох, Новый год скоро! неужели снова?))
    p.s.чудесная открытка получилась!

    ВідповістиВидалити
  14. Яка чудова чергова твоя відкриточка !!!А де "береться" такий папір у срібні сніжинки?
    Грійтеся, як можете , і ,згідна з дівчатами, що "через силу" робити не потрібно, але й сама нарушаю це правило...

    ВідповістиВидалити
  15. дякую, дівчата, за схвальні слова у адресу листівки)))

    Іринко, папір отой взявся у мене, можна сказати, зі смітника))) - якогось року після Новорічних свят на роботі я собі залишила листівку, яка являла собою тільки такі зірочки - і все берегла її, а це надумала трошки використати))))
    У нас вже трошки тепліше, бо вчора, нарешті, батареї потепліли!

    ВідповістиВидалити
  16. Треба собі в робочих новорічних листівках поритись-може собі що вирию:)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug