пʼятниця, 14 жовтня 2011 р.

Ангел прилетів...

Ну, от - перша публікація на новому місці... Ех, сумно ж мені було змінювати місце розташування - як-не-як, 2 мої роки там пройшли... Але всилу обставин, що сталися, буду тепер ЖИТИ тут. Шкода, що читачів залишила там, але хто захотів - той переїхав зі мною(дякую, вам дівчата - ви справжні друзі і моя підтримка!!!), а хто не захотів - той не захотів... Буду заново сотню ПЧ заробляти ;)
Так-от, щоб не сталося і тут такої проблеми, першим впустила у будиночок це малесеньке янголятко (його висота - 4 см):
  
   
М-да... Затянуло мене вишивання мініатюрок... 
 А ще такі малесенькі яблучка знайшла, як гуляла - ну, принаймі, на яблучка вони схожі, може, хтось знає, що воно таке? 

19 коментарів:

  1. Поздравляю с перездом :) Ангелочек такой миленький, просто чудо!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний ангелик! а чого переїхала то? що сталося? не плач, ми тута.

    ВідповістиВидалити
  3. Хи-хи, а я сразу и не поняла!!! Блог такой же, сообщения тоже, стала читателем снова, но теперь уже 31-ой, а не сотой, что, кстати, не менее приятно!!! С переездом!!! а что с тем адресом случилось?

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, не переживай-я думаю ,що всі твої читачі обов"язково переїдуть до тебе- просто треба час !!!
    Шкода, що так сталося , бажаю ,щоб "переїзд" був остаточним :)

    А ангелятко-ангельське:))

    ВідповістиВидалити
  5. дякую, дівчата, що ви мене підтримуєте!!! Це дуже приємно!
    А "переїхала", бо вже понад місяць не можу зайти в Блогер - заходила через Блогер у чернетці, а це не дуже зручно...Думала, що з часом все минеться, але навіть лист від Гуглів не допоміг. От вчора і увірвався мій терпець...Отака історія ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю на новому місці!!!Хай тут гарно ториться!!!
    Ангелик чудовий!!!Мене щось теж на мініатюри тягне)))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Настя! Мініатюри чудові тим, що за вечір-два є готовий результат, який можна потім обігрувати на свій смак - мабуть, це і приваблює ;)

    ВідповістиВидалити
  8. який же він гарний!!! а ше як уявлю його мініатюрність!!! милий красунчик-ангелик!

    ВідповістиВидалити
  9. Головне - це твої Божі корівки!
    А ось цей ангелик взагалі неповторний!
    Все в одному кольорі є свій шик!

    ВідповістиВидалити
  10. Мар"яно, дякую!!! Цей красунчик вже полетів до однієї дівчини вітати її з Дн)))

    Оксана, спасибо!

    Тацуня, дякую! Як же без них - я їх в першу чергу з собою усіх перевезла сюди)))

    ВідповістиВидалити
  11. Який гарненький ангелик прилетів до твого будиночка-першим )))
    Бажаю нових друзів і всіляких успіхів!
    Все що робиться-на краще ! ;-)

    ВідповістиВидалити
  12. Гарний ангелочок! Щодо переїзду-все, що не робиться, то на краще. :) А я теж не могла зрозуміти чому тебе дві?! :)
    А оті манюні яблучка мені схожі на т.зв."райські яблука". Вони мініатюрні і зі смаком яблука.
    Так, що з новим життям тебе, Алінко, повним ангельського натхнення та благословіння і райської насолоди від тврчості. Перші посилання до того вже в новому домі є. :)

    ВідповістиВидалити
  13. Людмило, Валентино дякую!!!
    А про дві мене))) - спочатку дала нову назву, новий фон новій адресі, але якось не в"язалося все те зі мною... Тому вирішила залишити все так, як було...
    Дякую, Валентино, за теплі слова підтримки!
    А яблучка я не пробувала на смак - надто ризиковано))) Їх на дереві багато-багато росло!!!

    ВідповістиВидалити
  14. З них варення ще варять смачне. Але тре напевно знати, що т вони. ;)
    А за нову 100 даремно хвилюєшся, незабаром підтягнуться.:)

    ВідповістиВидалити
  15. ОЧЕНЬ красивая и символичная вышивка! Пусть Ангел Хранитель Вас бережет! Рада знакомству! . С удовольствием буду ПЧ!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug