неділя, 9 жовтня 2011 р.

вони атакують! :)

Сьогодні у нас з самого ранку іде дощ - гуляти не ідемо, тому маю трошки часу для писанини))) А мова піде про нагороди, які атакують мій блог)))
Марія-Marusya-dv передала мені таку нагроду:
а Юля-Julia Skrebniova - аж цілих три:


Дякую, вам, дівчата, що оцінили результати моїх старань!
За правилами я маю написати про себе 7 фактів та передати нагороди 10 блогам. Ох, ці 7 фактів... Так важко писати про себе... Спробую цього разу бути лаконічною ;)

 факт №1 - у мене зелені очі;
факт №2 - маю довге світло-русяве волосся, що в поєднанні з фактом №1 є притаманним зовнішності типової русалки зі слов"янської міфології)));
факт №3 - не люблю пустих теревенів, краще промовчати, ніж "з пустого в порожнє";
факт №4 - перед Новим роком вирізаю сніжинки з паперу, які потім розвішую по дверях і стінах)));
факт №5 - коли хтось намагається мене роздратувати, я "ховаюся" від нього в уявний скляний ковпак - хто вивчав психологію, знає про що я ;)
факт №6 - в дитинстві боялася темряви і якось побачила у ній Бабу Ягу...
факт №7 - я гралася машинками))) В моєму автопарку були і паровози, і автобус, і камаз, і трактори, і навіть танки, а особливе місце займали ті, в яких відкривалися дверцята))).

Ух... Написала))) А нагороду передаю таким блогодомівкам:

Чи передавати нагороду іншим і писати про себе - ваше право (хоча правила того вимагають), але нагороди забирайте ОБОВ"ЯЗКОВО!





13 коментарів:

  1. Вітаю!!! Цікаво було почитати про тебе) а дощить і у нас, щоправда, уже другий день поспіль..(

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за нагородку)))
    цікаво було дізнатись,що серед нас є така собі русалонька;)
    пусті теревені...хм....я також думала,що не люблю,але виходить....теревеню-таки?...бо що ж ми тут робимо?
    моя мала також бавиться)))то ти ,певне ,маєш старшого брата?

    ВідповістиВидалити
  3. Аня, дякую!!

    Наталя, думаю,що все-таки ми тут не теревенимо,- ми тут спілкуємося в перерві між творчими процесами))) а брата у мене не було і немає - просто мені подобалися машинки. Можливо, тому, що батьки хотіли синочка, а народилася я...

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже-предуже вдячна!!! Буде час - роздам і напишу!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо!!! Очень приятно!!! А нам как - все три забирать? Хотя одна их них у меня уже была :)

    ВідповістиВидалити
  6. Юля, забирай усі, яких в тебе немає ;) У мене ота зелена вже 4 рази є)))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую,Алінко!
    Заберу якось всі нагородки у свій блогобудиночок!
    ...а ми з тобою трохи схожі по п1 і п2)))
    А по п4- повне співпадання:)
    і п5-мені теж дуже знайома ситуація про скляний ковпачок)))

    ВідповістиВидалити
  8. ой, як приємно, дякую! але я в цьому темна, то розкажи, плізз. детальніше, шо то я маю робити ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Оля, ти забираєш картинки нагород собі у блог - я їх всі збираю на правій панелі у слайд-шоу, можна сторінку окрему зробити і т.д. Ну, і потрібно за правилами їх передати 10 блогам з активними посиланнями, повідомивши власників у коментарях + написати 7 фактів про себе))) От і все ;)

    Людмило, я-то думаю, чого це ми такі схожі)))

    ВідповістиВидалити
  10. дякую за пояснення! займусь на дозвіллі ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую,Алінко за нагороди-я вже їх так багацько назбирала , а коли пороздаю-не знаю...
    Здається , я багато чого знаю про тебе , але завжди цікаво прочитати, як ти про себе розповідаєш:)))
    А я в тому "скляному ковпаку" цілий день ходжу на роботі-по іншому-не виходить :)

    ВідповістиВидалити
  12. Оля - немає за що ;)

    Іринко, то в тебе, виходить, скляний ковпак як робочий одяг...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug