середа, 5 жовтня 2011 р.

Блокнот

Ну, от, мене теж не обминуло виготовлення м"якої обкладинки для блокнота. Надивившись на красу, яку роблять дівчата (основними моїми натхненниками у цьому напрямку були  Юля, Мар"яна і Настя), озброївшись великим бажанням зробити комусь приємне (це і є мій подарунок для сотої читачки),я взялася за справу. І ось - результат:
 
Юлі блокнот сподобався, думаю, вона знайде, що у нього записувати!
А ще зробила таку листівку у стилі блокнота - вперше сканувала тканину, мені сподобалося))):
Такий собі комплектик получився:)))

Блокнот формату А5; листівка 15х15 см

Усім бажаю вірити у дива і ніколи не втрачати надію!!!





22 коментарі:

  1. Приві. Чудова робота, ніжні кольори, ідякую за побажання!!! Тобі того ж!

    ВідповістиВидалити
  2. ВАВ! Нічогенький подаруночок!!! супер! А серединку також сама робила?

    ВідповістиВидалити
  3. Блокнот гарнющий!!! А вишивка взагалі заворожує!!! Клас!!!

    П.С. Дякую за згадку про мене))) щаслива, коли мої роботи комусь подобаються!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Оля, дякую! Дива-таки трапляються, просто треба у них вірити)))

    Мар"яно, дякую! До саморобної серединки я ще не доросла ;) - там серединка з магазинного блокнота)))

    Юля, дякую за твій схвальний відгук - ти ж справжній мегамонстр блокнотний))) Мені ще рости і рости до такої роботи, як у тебе! Коли там цукерка намічається ? ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, дякую!!! Цукерка вже в процесі виготовлення!!! Так часу не вистачає - жах!!!
    Тут для тебе нагородка http://olkajulka.blogspot.com/2011/10/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  6. Как очаровательно, волшебно, нежно и мило! Чудесный и добрый подарочек!
    Молодчинка, Алина! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Ух, какая фея там поселилась. Интересное исполнение и задумка.

    ВідповістиВидалити
  8. Суперовий блокнот!Гарний комплект,власнииці 100% сподобається!!

    ВідповістиВидалити
  9. Юля, дякую за нагороду!

    Оксана, спасибо! :)

    Таня-detenish, дякую! Мені все з феями подобається - від нього віє чарівністю!

    Нуся, дякую - за слова і за твої блокноти, які я довго-довго роздивлялася, перш ніж робити щось подібне!

    ВідповістиВидалити
  10. Ураааа!!! Теперь это все мое!!!! Алиночка, спасибо огромное!!! Я написала пост - загляни, почитай ;)
    Шикарный, волшебный подарок!!!! Я в восторге!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Блокнот замечательный, красивый, нежный и романтичный.

    ВідповістиВидалити
  12. Аліночка з першою обкладиночкою м"якою ;)
    комплект і справді вийшов суперовий!!! а все тому що ти робила його з самими найкращими побажаннями )))
    і мрії таки справді здійснюються, разом з дивами ))

    ВідповістиВидалити
  13. Краса, дуже сподобалось, ідея зі сканом, дуже цікава))

    ВідповістиВидалити
  14. Аліна,супер! Із вішивкою всі твої роботи стають неповторними)

    ВідповістиВидалити
  15. Юля, я рада, що тобі сподобалося! ;)

    Аня, спасибо за похвалу!

    Оксанко, дякую! Думаю, що ця обкладинка не остання, бо вже руки чешуться іншу робити)))

    Віка, дякую! Мені дуже сподобався результат сканування тканини - буду так ще робити ;)

    Світлано, дякую! А рожева канва - то з твого подарунка)))

    ВідповістиВидалити
  16. О! Тим більше ,рада,що так все)))згодились подаруночки)

    ВідповістиВидалити
  17. Яка краса!!!!
    Дуже й дуже мені сподобався цей набір)
    Такий ніжно-рожевий, дівчачий:)...фейний...)))

    ВідповістиВидалити
  18. Дуже гарний набір! Такі феї класні! А ще сподобалась ідея з скануванням тканини, я спочатку подумала, що на листівці також тканина. Шкода, що мій принтер поломаний :(

    ВідповістиВидалити
  19. Людмило, валентино дякую! :)
    Ідея сканування тканини - не моя - просто, думаю не логічно витрачати тканину на листівки...

    ВідповістиВидалити
  20. Очень мило! Комплект чудесный! Необыкновенная нежность и юность!

    ВідповістиВидалити
  21. Так це що, не тканина на листівці?!)))А так схоже!Дуже милі речі, блокноик взагалі диво - такий ніжний та оптимістичний!

    ВідповістиВидалити
  22. вітаю 100-у читачку! блокнот - шикарний!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug