вівторок, 20 вересня 2011 р.

Home sweet home...


На улице дождь непрерывный,
А дома тепло и светло.
И можно на бурые ливни
Спокойно смотреть сквозь стекло.
Тут можно укрыться от зноя,
Спастись от морозного дня.
В хорошее место родное -
Домой так и тянет меня.
Агния Барто


Впродовж останніх двох місяців увесь мій вільний час займало будівництво  вишивання будиночка. І ось сьогодні останні гвіздки підбито, кімнати прибрані, вікна помиті, квіти посаджені - екстер"єр готовий на всі 100%! Інтер"єр теж не відстає: у холі стоїть великий 300-літровий акваріум із золотистими вуалехвостами - можна розслабитися після тяжкого робочого дня, спостерігаючи у м"якому кріслі за рибками, а можна послухати Гаррі Мура на теплій шкурі перед каміном...А може, піти у свою майстерню і щось витворити?))) Але тиша у цьому будинку буває вкрай рідко - веселий дитячий сміх, гавкання лабрадора, щебіт попугаїв, гра на фортепіано... - ось  головні її вороги! А що це так ароматно пахне? - Ммм.. пироги з вишнями... Голова запаморочилася від щастя - піду в садочок... полежу на гойдалці...
Будинок вишито на пластиковій канві; габарити: 10х7х4 см;. всередині - коробочка з картону, дах зі звороту проклеєний дублерином - так я вирішила замаскувати виворіт вишивки:
Ну, що ж - одна моя мрія  - вишити 3Д  будиночка  - реалізувалася, залишається чекати здійснення мрії про своє власне житло...

(якщо комусь хочеться мати проект схему будиночка - клікайте ТУТ)

22 коментарі:

  1. Ах, какой домик, настоящая мечта! :) Красивый, уютный,радостный домик, и кошка на окошке, здорово!!!Поздравляю, Алина!

    ВідповістиВидалити
  2. УРА!УРА!УРА!
    Ти це зробила! Ти його "побудувала"!!!Гарненький такий,акуратненький!:)
    Все,Алінко,тепер точно здійсниться мрія про власний будинок!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Отпадный домик получился! Дом-мечта! Алина, поздравляю!!!!!!!!!!!!!!! Я о таком вышитом тоже мечтаю!!!Сказочно красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко- ти й так знаєш, що ти молодчинка , але повторюсь- МОЛОДЕЦЬ !!!А як ти гарно описала будиночок, геть мені захотілось прийти до тебе туди на чай:)
    Бажаю щоб твій справжній будинок який колись буде (АВІН БУДЕ-ОБОВ"ЯЗКОВО) був таким , як ти його описала!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Алінка, браво!!!! Будиночок просто ФАНТАСТИЧНИЙ!!!!! і те ЯК ти його описала!!! я чесно подумала і уявила собі такий великий будинок ))) я щиро тобі бажаю щоб мрія якнайшвижше втілилась в життя )))
    і всі ці слова ти написала ще раз,але вже з чудового і справжнього будинку своєї мрії ))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарний і затишний будиночок!Люблю такі речі.Нехай він буде першим кроком до власного гніздечка!І в ньому нехай завжди лунає сміх та панує затишок!!!

    ВідповістиВидалити
  7. це просто фантастика!!! неймовірно красиво, навіть казково!!! я в захопленні цим будиночком!

    ВідповістиВидалити
  8. Оксана, спасибо!!!Я давно мечтала вышить такой домик, вот мечта стала реальностью!

    Людмило, дякую!Так, я-таки його "збудувала", хоч і не легко він мені давався %)

    Світлано, дякую! Цей будиночок мені схожий на пряниковий))) Бажаю тобі реалізувати такого ж ;)

    Іринко, дякую! Првселюдно обіцяю, що коли у мене появиться власне просторе житло, запрошу усіх на творчі посиденьки з чаєм і не тільки ;))))

    Оксанко, дякую! Твої слова Богові у вуха... Я вже не можу, так хочу мати свій куточок...

    Настя, дякую! Я вірю, що так усе і буде ;)

    Мар"яно, дякую! Я теж задоволена результатом, а таке буває не часто)))

    ВідповістиВидалити
  9. Оце так будиночок! Чудовий, казковий, такий затишний! Алін, вразила - жодних слів не залишилось :-)) Краса!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Надзвичайний будиночок!!! Просто захоплючий! І все так в ньому продумано!

    ВідповістиВидалити
  11. Алинка, обалденный домик! Ты 100% заслужила исполнения мечты, чего тебе в скорейшем будущем и желаю!

    ВідповістиВидалити
  12. Нічого собі! Вишні, фортепіано, лабрадор - я все це почула і відчула! Ти справжній чарівник! Вірю в здійснення твоїх мрій разом з тобою!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой, дівчата, стільки приємних слів у мою адресу - дякую усім за похвалу і побажання! :)

    ВідповістиВидалити
  14. Алінко, який гарний будинок ти побудувала, ой, вишила! Атмосфера в будинку панує дуже затишна:) А запах пирогів із вишнями донісся аж Черкас:) Пожна приходити на чай з пирогами?

    ВідповістиВидалити
  15. Яка краса, я так давно їх хочу хоть одного вишити, але нема канви такої. А будиночок дуже гарний!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Людмило-Zhozi, дякую!!! Звичайно можна - пирогів на всіх вистачить ;)

    Віка, дякую!Канву я купувала колись давно в інтернет-магазині za-rukodeliem.com.ua, бо теж довго не могла знайти, аде тепер вона зустрічається частіше

    ВідповістиВидалити
  17. Як гарно!!!! Я теж на вишиті будиночки заглядаюсь))) Ми зараз повільно, але впевнено будуємось)) З цього приводу я дуже щаслива, от тільки дочекатись не можу, напевно вишию будиночка і трохи заспокоюсь)))

    З найкращими побажаннями, Юля

    ВідповістиВидалити
  18. Ах!! Яка ти розумничка!! І які в нас схожі мрії :)) Будемо тримати пальчики ;)

    ВідповістиВидалити
  19. Алинка, серьёзный домик, продуманный! Желаю чтоб твои мечты сбылись!:)) А я хочу тебе наградку передать
    http://alenavlasova.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html

    ВідповістиВидалити
  20. Юля, дякую! Головне, що у вас уже початий рух у вірному напрямку! А будиночок виший обов"язково ;)

    Ліля, дякую! Будемо тримати - мрії здійсняться обов"язково!

    Альона, дякую - за теплі слова і за нагороду ))) Пішла забирати...

    ВідповістиВидалити
  21. Яка чудова мрія, так "смачно" описана!!! :)
    Будиночок дуже гарний! занотувала собі в голові - спробую колись зробити щось подібне :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug