неділя, 11 вересня 2011 р.

Help me!!!

Ось уже понад 2 тижні не можу зайти на свою сторінку, після введення e-mail та паролю мені показує таке:
 
Думала, справа у компі - та ні, - з іншого теж не могла зайти, як і не могла зайти з телефону... На щастя, знайшла інформацію, що можна через "Блогер у чернетці"(draft.blogger.com) заходити,чим, власне, і рятуюся. Але ж не привично! До того ж цей draft.blogger.com найкраще працює в Google Chrome, а до нього я теж не звикла...А раптом одного не прекрасного дня я і тут не зможу зайти!..
Такий вигляд має моя панель інструментів зараз:
а так виглядає створення нового допису:

Можливо, хтось з подібним вже мав справу - зрадію порадам!
А ще у п"ятницю раптово помер наш попугайчик...


9 коментарів:

  1. Аліночка в мене теж таке було, я змінила в панелі інструментів новий інтерфейс, там вгорі в правому куті пише - спробувати новий інтерфейс - змінила і все тепер в порядку)))

    ВідповістиВидалити
  2. Оксанко, у мене немає такого((( Або я олень... Панель інструментів видає таку саму помилку, а в чернетці зверху справа мій профіль і аккаунт Гугл %)

    ВідповістиВидалити
  3. а ти спробуй зайти в панель інструментів через створення нового повідомлення

    ВідповістиВидалити
  4. В мене така сама фігня, і теж не знаю що з цим робити(

    ВідповістиВидалити
  5. Оксанко, не виходить((( Я дві картинки ще додала - може, так легше буде пояснити мені, а то я вже геть заплуталася...

    Ренато, мене це вже теж дістає - якщо зможеш перша повернутися до нормального виду - пиши ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Мені здається, що це їхні якісь технічні проблеми

    ВідповістиВидалити
  7. то я так теж думала і чекала, але ж понад 2 тижні - то вже якось довго... Надіюсь, колись-таки нормальний вид повернеться)))

    ВідповістиВидалити
  8. це в тебе вже і є оновлений дизайн (((
    а ти не пробувала на їхньому сайті написати? там коли вибиваю та сторінка з помилкою внизу є клікабельний рядок - "Поиск в группе..." тебе виведе на їхній форум, а там або є тема з такою помидкою і способи її вирішення, або сама створюєш тему ;)

    ВідповістиВидалити
  9. писала... тема там така є, а от варіантів вирішення немає(((

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug