неділя, 18 вересня 2011 р.

флешмоб добрався і до мене...



Хвиля флешмобу, яка прокотилася блогами впродовж останніх тижнів, дісталася і мене))) - отримала свої 5 "чи-чи?"  від Людмили (Milada):


1. Новий рік чи День народження?
Безперечно - Новий рік! Починаючи з кінця літа мені вже хочеться цього казкового свята! Та й це, мабуть, єдине свято, підготовка до якого приносить більше задоволення, ніж... триває саме свято))) І дива трапляються під Новий рік ...




2. Морозиво чи яблука?
Морозиво, але без ГМО і без кокосової олії, а зі справжнього молока!  А ще - це єдине, що я люблю у МакДональдсі ;)






3.Літо чи зима?
Зима, бо влітку немає свята Нового року)))








4. Спідниця чи штани?
Спідниця!!! А ще різні сукні, сарафани... У мене з штанів-то тільки одні джинси! Навіть взимку я завжди ходила у спідницях! А ще б дуже хотіла бути в епоху Відродження придворною дамаю і вдягати на себе пишні сукні з корсетами...






5. Вишиті листівки чи картини?
Ну, це питання "на засипку". Враховуючи мою любов до вишитих мініатюр, які я оформлюю у листівки та незакінчену картину "Макове поле", яка вже 3 роки (аж соромно) перекладається з місця на місце, все ж таки вибираю вишиті картини! Абсурд? - а хто сказав, що життя - не абсурд? ;)

Якщо є ще такі, кого не торкнувся цей флешмоб і хто хоче отримати свої питання - пишіть - залюбки дам і вам 5 питань

2 коментарі:

  1. Як цікаво!
    Я теж люблю свято Нового року й як тільки воно закінчується, я починаю чекати наступного свята))))
    ...думала,ти перевагу надасиш вишитим листівкам))))

    ВідповістиВидалити
  2. Цікаво було дізнатись більше про тебе!!! Я також люблю тільки морозиво у МакДональдсі ;)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug